وبلاگ فروشگاه آنلاین هدیه سارپیدا

مجله فرهنگی و آموزشی سارپیدا

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

15 ایده کادوپیچی برای داشتن کادوهایی درخشان (بخش دوم)

در ادامه بخش اول آموزش کادوپیچی، این بار هم 5 مدل دیگر از تزئینات لازم برای کادوپیچی را برایتان آماده کرده ایم. امیدوارم از این مطلب لذت ببرید.

·         کادوی شخصی و احساسی

قرار دادن عکس روی هدیه تان، حس شخصی و خاص بودن کادو را برای دوست یا خانواده تان ایجاد می کند. حتی در مواردی اگر عکس را به عنوان کارت پستال استفاده کنید، یعنی پشت آن متنی هم بنویسید، به یاد ماندنی می شود.

کی باورش میشه که یک عکس می تواند جزو تزئینات کادو باشد؟! یک عکس خاطره انگیز که مثلا در عید در کنار دوستان یا خانواده تان دارید را چاپ کنید، حتی اگر سیاه و سفید باشد حس نوستالژی زیبایی برای کادوگیرنده ایجاد می کند. دقیقا مانند تصویر، عکس را روی جعبه کادو بگذارید و روی آن را ربان ببندید.

·         کادوی دست ساز

با خریدن یک کاغذ کادوی ساده و نقاشی کردن آن با استفاده ابزار به هر روشی که هنرمندانه باشد، کادویی زیبا درست کنید.

   

سه روش ساخت کاغذ کادوی دست ساز در اینجا شامل : استفاده از مسواک خشک، پاشش رنگ و استفاده از ضربات قلم روی کاغذ است که مانند عکس زیر، خاص و به یاد ماندنی هستند.

·         کادوی جذاب

یکی از روش های خاص کادوپیچی، استفاده از گل های کاغذی است که ظاهری خلاقانه به هدیه می دهد. کاغذ کادوهای رنگی و شاد و استفاده از طرح چاپ شده ربان به جای ربان واقعی، روشی دیگر برای کادو دادن است.

روش های زیادی برای اضافه کردن گل به کادویتان وجود دارد. با قرار دادن گل های کاغذی آماده به خصوص در رنگ های شاد و تند روی جعبه کادویی با رنگ ملایم، کادویتان را واضح تر نشان دهید.

 

·         کادوی درجه یک و تازه

گل های تازه، کاغذ کاهی و ریسمان چند لایه، ترکیبی بی نظیر برای کادوپیچی شماست. اضافه کردن یک تگ زیبا که نامتان را رویش بنویسید یا کارت پستال رنگی، می تواند زیبایی هدیه را دوچندان کند.

گل های تازه را بردارید و یک غنچه را از شاخه جدا کرده و با چشب حرارتی روی جعبه کادو بچسبانید، سپس بقیه گل های ظریف دیگر را با قرار دادن ریسمان چند لا، ببندید و کادویی متفاوت هدیه دهید.

 

·         کادوی مدرن و فریبنده

کاغذ کادیی جذاب و شیک، استفاده از عناصر طلایی رنگ و همچنین نخ های چند رنگ ظاهری جالب به کادوی شما می دهد. کامل کننده این هدیه، کارتی به رنگ ساده سفید و مشکی است.

ترکیب عناصر جسورانه و هنری با تزئینات کلاسیک، ظاهری متمایز به هدیه تان می بخشد. با عناصر طلایی رنگ البته به تعداد کم می توانید کادویی شیک و خاص داشته باشید.

منبع

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
مجله سارپیدا

15 ایده کادوپیچی برای داشتن کادوهایی درخشان (بخش اول)

گاهی اوقات مهم ترین و بهترین بخش کادویی که می دهیم، کادوپیچی آن است. پس این بار به خانواده و دوستانتان نشان دهید که چقدر برایشان ارزش قایل هستید و دوستشان دارید. می دانیم که روش های زیادی برای کادوپیچی هست، پس در اینجا چندین روش کادوپیچی جالب را برای شما قرار می دهیم تا کادوهای امسالتان جذاب تر باشد.

انواع مدل های کادوپیچی از کادوهایی با گل طبیعی دیزاین شده تا کاغذ کادوهای مخصوص خودتان همگی برای هدیه دادن کادوهای سال نو و مناسبتی، عالی هستند. حالا اینجا به ترتیب مدلهایی از این هدیه ها را نمایش داده ایم. در این بخش 5 مدل کادو  را یاد می گیریم.

·         کادوی لوکس

اجزای طلایی رنگ در هدیه، سطح و شان کادو را بالا می برد.در کنار آن، یک کارت پستال زیبا، گل های تازه و پر کادوی شما را به یاد ماندنی و لوکس می کند.

با استفاده از این المان های زیبا که در عکس می بینید مانند مرواریدهای طلایی، دستنوشته ای کوچک و پر و گل روی هدیه تان، آنرا لوکس کنید. این قبیل هدیه ها را بسازید و یا اگر وقت کافی ندارید از فروشگاه هایی تهیه کنید که اینگونه دیزاین شده اند.

·         کادوی منحصر به فرد

یکی از راه های منحصر به فرد کردن یک کادو این است که، یک کارت نقاشی شده با دور طلایی را بر روی هدیه بچسبانید و هدیه تان را خاص کنید. و در آخر، اگر روی آن اسپری براق کننده بزنید کادویتان فوق العاده خواهد شد.

برگه های چاپ شده گلدار روشی کلاسیک برای آوردن گل و زیبایی به روی کادویی است که اینبار هدیه می دهید.

·         کادو زنانه و شیک

المان های زنانه مانند پر و ربان های ناز و شکیل، ظاهری شیک و دوست داشتنی به کادوی شما می دهد. با کاغذ کادوهای گلدار و ظریف کادوپیچی را شروع کنید.

این اجزایی که در عکس هم می بینید ظاهری شیک و زنانه به کادو می دهند. کادو برای دخترخانم های ظریف پسند یا مادرهای مهربان جزو همین دسته کادوپیچی ها محسوب می شود.

·         کادوی ساده

اضافه کردن میوه های خشک و کاغذهایی با مدل دانه های برف به دیزاین کادویتان، حس دست ساز بودن را به دیگران می دهد.

کادوهای کادوپیچ شده و دیزاین شده، مهمانی تولد شما را زیباتر می کند. با اضافه کردن میوه خشک به خصوص پرتقال خشک نه تنها کادوی شما را ناز می کند، بلکه آنرا خوشبو می کند.

·         کادوی کلاسیک و رسمی

حلقه ای از برگ های انگور و پارچه های کنفی به علاوه پارچه متقال و نمد ظاهری کلاسیک و ساده به کادوی شما می دهد که نه تنها زیباست، بلکه اصلا وقتی از شما نمی گیرد.

همونطور که می دانید حلقه گل جزو زیباترین المان ها برای هدیه است. استفاده از المان هایی که در عکس هم مشاهده می کنید و بستن آنها با کنف ظاهری شیک و ساده دارد.

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجله سارپیدا

ایده کادوهای دست ساز در خانه با قیمت بسیار ارزان

مغازه های اسباب بازی معمولا وسایل گران قیمتی دارند که همیشه نمی توانیم آنها را برای بچه هایمان تهیه کنیم. اینجا چندین مدل ایده های کادو دست ساز را به شما یاد می دهیم که با قیمتی بسیار کم می توانید بسازید.

خانه پارچه ای : این خانه ها، خیلی خیلی مورد علاقه بچه هاست به خصوص در فصل تابستان که دوست دارند در حیاط یا محیط های باز با دوستانشان بازی کنند. خب قیمت آماده این خانه های کودک کمی گران است ولی شما می توانید با کمترین قیمت یکی از اینها بسازید تنها چیزی که نیاز دارید یک عدد هولا هوپ و یک پرده حمام یا پارچه نازک و ظریف است. با مقداری ربان و دوختن پارچه به دور هولاهوپ، خانه آماده می شود و برای زیرانداز هم هر پارچه ای قابل استفاده است.

لی لی خانگی : خانه شما حیاط ندارد و بچه ها بازی لی لی دوست دارند؟ خب به راحتی این بازی را برایشان درست کنید. با استفاده از یک تکه پارچه مستطیلی، مقداری پارچه نمدی و چسب حرارتی لی لی خودتان را بسازید. دست به کار شوید!!!

استمپ دست ساز: به راحتی می توانید برای بچه ها کادویی بامزه درست کنید. یک تکه چوب بردارید و تعدای حروف آماده فومی که در مغاز ها به قیمت کمی به فروش می رسد را به آن بچسبانید و مقداری جوهر قابل شستشو برای بچه ها بگذارید تا هرچه می  خواهند با آن استمپ بزنند.

پازل پارچه ای کودکان: نمد یک پارچه بسیار ارزان قیمت است که با آن می توانید کادوهای دست ساز زیبایی با صرفه جویی بسازید. این پازل ها برای کودکان ضرری ندارند و خیلی جالب هستند. شما می توانید اشکال روی نمد را به آن بدوزید یا اگر خیاطی نمی دانید با چسب حرارتی به سطح نمد بچسبانید. برای درست کردن این پازل حتی می توانید از خود بچه ها کمک بگیرید تا کار های دست ساز را یاد بگیرند.

اینستاگرام سارپیدا

منبع

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجله سارپیدا

بهترین کادو برای نوزاد پسر یا دختر

خواهرزاده یا برادرزاده تون داره به دنیا میاد؟! دنبال یه کادوی نوزاد جالب و خاص هستید تا خوشحالشون کنید؟

خب در اینجا چند مدل کادوی نوزاد را برای آموزش قرار داده ایم تا بتوانید ایده هایی برای درست کردن آنها بگیرید و یا اگر وقت کافی ندارید، از فروشگاه هایی که این پک کادو نوزاد را دارند، تهیه کنید.

 کاپ کیک : یکی از هدیه هایی که به نوزادهای می دهیم، پیش بند یا حوله های کوچولویی هست که خیلی هم کاربرد دارند و بسته به اینکه نوزاد دختر یا پسر باشد، رنگ آن می تواند صورتی و یا آبی باشد. حالا این کادوی به نسبت ساده را می توانید به صورتی دیزاین کنید و به عنوان کادو تولد نوزاد هدیه بدهید تا خاص باشد. به صورت زیر، حوله را لوله کنید و وقتی کاملا لوله شد، مثل گل آن را از طرف دیگر بپیچید و سپس در توری های مخصوص کاپ کیک قرار بدهید. کی فکرش را می کند که این کاپ کیک های با مزه می تواند کادوی نوزادی کوچولو باشد؟!



بستنی قیفی : یک روش دیگر برای کادو دادن حوله های کوچولو، به صورت زیر است. حوله را مانند دفع قبل لوله کنید و این بار چند حوله لوله شده را در کنار هم قرار دهید و در کاغذ بستنی قرار دهید و بصورت بستنی قیفی با ربان پیچیده شده، کادو بدهید.

پک کادوی نوزاد: برای کادو نوزاد، انقدر وسایل با مزه و زیبا وجود دارد که حتما سردرگم می شوید. خب بهتر است به جای خریدن یک هدیه بزرگ و گران قیمت، کادویی متنوع بخرید. از فروشگاه هایی که پک کادو دارند می توانید این پک های متنوع را تهیه کنید یا اگر زمان دارید، سبدی تهیه کنید و چند مدل شامپوی بچه، عروسک های مناسب نوزاد، جوارب های کوچولو و ... را بخرید و به زیبایی و با تزئینات در آن بچینید و به خواهرزاده تان هدیه دهید. طراحی سبد کادو و ترکیب بندی رنگ های آن بستگی به سلیقه شما و زمانی که می گذارید، دارد.

ایده های کادو مناسبت ها و فیلم های آموزشی کادوسازی سارپیدا


پک کادو نوزاد دوقلو: تصور کنید خواهرزاده های تان دوقلو باشند. فکری برای کادو کرده اید؟ خب اگر یک دختر و یک پسر باشند می توانید سبدی تهیه کنید و با خریدن وسایل صورتی و آبی مانند عروسک، جوراب، حوله های نوزاد و ... این کادو را حاضر کنید.

اسمارتیز های رنگی:  شاید همیشه هم فقط خود نوزاد هدیه لازم نداشته باشد و شما می بایست برای کسانی که به دیدن مادری که تازه زایمان کرده می آیند، کادوهای کوچکی آماده کنید.چطوری؟ خب بر حسب اینک نوزاد پسر است یا دختر یک رنگ را انتخاب کنید، مثلا رنگ آبی و از مدل های مختلف آبنبات و اسمارتیز به رنگ آبی تهیه کنید و در زرورق های کوچکی که آماده کردید یا در تور، بریزید و بسته های کوچک هدیه را برای مهمان های آماده کنید. در بعضی موارد، در صورتی که وقت کافی برای این کارها ندارید، شرکت هایی هستند که کار گیفت های مراسم ها را انجام می دهند. با سفارش دادن گیفت مخصوص مراسم زایمان، در وقتتان هم صرفه جویی می کنید.

منبع

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجله سارپیدا

آموزش ساخت کادوی آلبوم عکس جعبه ای

عکس ها زنده کننده خاطرات هستند. این روزها همه ما کلی عکس های زیبا داریم که با دوربین های دیجیتالی گرفتیم و در هارد کامپیوترهامون ذخیره شده و از دیدنشان محروم هستیم. درسته که حجم بیشتری عکس می تونیم داشته باشیم اما دیدن و دست گرفتن عکس، لذت دیگری دارد. حالا در اینجا به شما یاد می دهیم که چطور با روشی ساده و البته با سلیقه، آلبوم عکسی زیبا درست کنید و آن را به کسی که دوستش دارید، مثلا مادرتان، هدیه دهید.

خب شما برای درست کردن این کادو به یک رول ربان احتیاج دارید. اگر رولی قدیمی در خانه داشته باشید هم مشکل حل می شود، البته  که هم از ربان آن استفاده می کنید و هم رول به کارتان می آید.

ابتدا رول خالی ربان را بردارید و یک سر مقوایی آن را به دقت و تمیز جدا کنید.

حالا یک ربان بلند بردارید و به تعداد عکس هایی که می خواهید برای آلبوم خاطرات درست کنید، مقواهای گرد رنگی ببرید و عکس ها روی آن بچسبانید و همگی آنها را با فاصله به ربان بچسبانید.

سپس کف رول را به چند قطره چسب آغشته کنید و پشت اولین عکس متصل به ربان را به آن بچسبانید تا همگی بصورت لایه ای روی هم قرار گیرند.

قسمت رویی رول را که قبلا جدا کرده بودید، بردارید و با کاغذ رنگی و تور رو ربان تزئین کنید و پشت آخرین عکس را هم به آن بچسبانید.

حالا شما یک آلبوم متصل دارید. برای کادو دادن دست دست نکنید. خوشحال کردن کسانی که دوستشان داریم، بهترین کار است.

اینستاگرام سارپیدا- انواع فیلم های کادوسازی

منبع

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مجله سارپیدا

آموزش ساخت فانوس کاغذی پروانه ای، دسته گل پروانه ای و چند کادوی دیگر ...

شما پروانه دوست دارید؟ دوست دارید برای کادو تولد دختر کوچولوتون خودتان هدیه ای زیبا درست کنید؟

 خب در اینجا آموزش ساخت یک فانوس کاغذی با پروانه های زیبا، یک دسته گل پروانه ای، نی های مخصوص مهمانی پروانه ای  و چند هدیه زیبای دیگر برای شما داریم که می توانید برای کادو به دختر و پسرهای کوچک به کار ببرید. با ما همراه باشید.

·         فانوس پروانه ای: برای ساختن این فانوس زیبا وسایل زیادی لازم نیست اما هدیه ای خاص می شود برای کادو تولد دختر کوچولویتان.

یک مقوای خوش رنگ مثلا گلبهی بردارید و و بصورت مستطیلی آنرا ببرید. سپس با فاصله های موازی با استفاده از کاتر روی آن برش هایی ایجاد کنید. حالا می توانید دو طرف مستطیل را به هم بچسبانید و آنرا از وسط بکشید تا به این شکل شود. با استفاده از الگوهای آماده پروانه ای، پروانه های کوچکی ببرید و روی آن بچسبانید.

·         نی های پروانه ای: نی های ساده ای را که برای جشن تولد دختر یا پسر کوچکتان خریده اید را زیباتر کنید. چطوری؟ پروانه هایی از الگوهای آماده ببرید و رنگ کنید و به نی های ساده تان بچسبانید. به همین سادگی.

·         دسته گل پروانه ای: شما دوست دارید یک کادوی خاص هدیه بگیرید یا هدیه بدهید؟! خب می توانید با درست کردن  این دسته گل، محبتتان را به کسی که دوستش دارید نشان دهید. از چند رن مقوای خوش رنگ مانند نارنجی، قرمز، صورتی، زرد و ... بخرید. با آنها کلی پروانه با الگو ببرید. برای شاخه گل ها می توانید از وسایل معماری که برای ماکت سازی کاربرد دارد، استفاده کنید.

منبع

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مجله سارپیدا

عضویت در خبرنامه کادوسازی سارپیدا

سلام دوستان

مجله آموزشی سارپیدا بصورت روزانه مطالب آموزشی کادوسازی و همچنین راه هایی را که بتوانیم شادتر در کنار عزیزانمان زندگی کنیم  تهیه می کند و در راستای شادتر زندگی کردن مردن ایران عزیزمان گامی کوچک برمی دارد.

در طی مدتی که این وبلاگ راه اندازی شده، نظرات زیادی از شما دوستان به دست ما رسید که نشان دهنده علاقه تان به یادگیری مطالب بیشتر بود. به همین دلیل، در نظر داریم از طریق ارسال خبرنامه ایمیلی، مطالب روزانه آموزشی را با روشی آسانتر برای شما که شاید وقت محدودی دارید، در اختیارتان قرار دهیم. در همین راستا، شما می توانید آدرس ایمیل خود را در زیر همین پست برای ما ارسال کنید و همچنین برای حفظ محرمیت بیشتر ،می توانید بصورت پیام خصوصی برای گروه سارپیدا بفرستید.

امیدواریم با این روش بتوانیم گامی کوچک برای شادی شما برداریم.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجله سارپیدا

بهترین هدیه برای متولدین تیرماه

خیلی حسّاس، سریع الانتقال، رویایی، عاشق خانه و خانواده، منزوی، عاشق مهتاب، عاشق فرزند، علاقه مند به کشاورزی، گاهی آرام و گاهی طوفانی، خجالتی، بسیار با سلیقه و شیک پوش، پشتیبان اقوام، دارای قویترین احساسات، بهترین آشپز، علاقه زیاد به گل، دارای حس پدرانه یا مادرانه، با وفا، صرفه جو و اقتصادی، محتاج به کمک دیگران، پر محبّت، مطیع همسر، تا حدودی خسیس، متنفّر از انتقاد، با هوش، اهل قهر و آشتی، در آشتی پیشقدم نمی شود، همسری با وفا، غمگین در روزهای ابری، گاهی خوب و گاهی بد، خیالاتی، عاشق عتیقه و اشیاء کهنه، اهل تدارک و آذوقه، رک گو، خودخواه ومغرور، تا حدودی سطحی نگر، صبور و آرام، حافظ اسرار، علاقه زیاد به مادر، عاشق تعریف و تمجید، مهمان نواز عالی، خیلی ظریف، شکیبا، صمیمی، محافظ ه کار، رئوف و مهربان.

زنان متولد تیر

می‌توانند به‌ سرعت‌ از حالت‌ در خود فرو رفتگی‌، کم‌ حرفی‌ و کمرویی‌ درآمده‌ وتبدیل‌ به‌ اشخاصی‌ پر شر و شور و اجتماعی‌ شوند. زن متولد تیر ماه بسیار باوفا، نجیب، صرفه جو و گاهی اوقات خسیس، در آشپزی مقداری قابل، در شبهای مهتابی بسیار عاشق، و در دوران مادر بودن یک زن کم نظیر است. او از انتقاد به شدت نفرت دارد و به معایب خود کمتر گردن می نهد و پذیرا می شود.

مردان متولد تیر

مرد متولد تیر مردی است ک خسیس بودن برای او معنا ندارد، مردان متولد تیر بسیار جذاب و شیک پوش هستند، مردان‌ متولد تیرماه‌ زمانی‌که‌ احساس‌ می‌کنند نیازمند آرامش‌ و تمدد اعصاب‌ و رهائی‌ از تنش‌های‌ عصبی‌ هستند، به‌ خانه‌ پناه‌ می‌برند.

کادوی مناسب برای تیرماهی ها

متولدین تیر هم مانند متولدین اردیبهشت احساساتی‌اند. آنها علاقه خاصی به لباس و کیف و کفش مخصوصا از نوع مجلسی آن دارند. همچنین به دلیل علاقه به آشپزی، دادن وسایل آشپزی به آنها یک سورپرایز است. در کل تیرماهی ها آدم‌های قانع و کم‌توقعی هستند ولی نباید در انتخاب هدیه‌ی آنها سهل‌انگاری کرد. دوست دارند جدی گرفته شوند و مورد احترام باشند. با دادن یک جعبه‌گل زیبا می‌توانید متولدین این ماه را مسحور هدیه‌ی خود کنید.

به نظر شما چه کادویی مناسب آنهاست؟

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجله سارپیدا