وبلاگ فروشگاه آنلاین هدیه سارپیدا

مجله فرهنگی و آموزشی سارپیدا

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

کادوی عید قربان

عید قربان نزدیک است و خیلی از ما در ایران به دیدن بزرگترها می رویم و یا اگر کسی بعد از عید از سفر حج برگردد، برایش هدیه ای به مناسبت عید قربان می بریم. کادوی عید قربان می تواند هر ترکیب زیبایی از کادو باشد که به طرز شیک و رسمی پیچیده شده باشد. شما برای هدیه دادن پک کادو عید به بزرگتر ها باید از وسایل رسمی تر و شیک استفاده کنید و خودتان با سلیقه آنرا دیزاین کنید.

برای نمونه ترکیبی از شمع های معطر، گل و عود و هرکادویی که دوست دارید کنار هم می تواند پک کادوی زیبایی برای خانم ها در عید قربان باشد.

مدل دیگری از کادو می تواند خوراکی باشد. سبد هدیه زیر که ترکیبی از چند مدل بیسکویت و شکلات و یا قهوه است نیز مناسب هدیه دادن به کسی که کمتر می شناسیم و با روحیاتش آشنا نیستیم.

در کادو ها حتما از المان های سبز و شاخ و برگ های طبیعی یا مصنوعی استفاده کنید چرا که حس دست ساز بودن دارند و خاص تر می شوند.

پک های کادو مخصوص خانم ها یا آقایان تنوع زیادی دارند. شما می توانید برای یک خانم و آقا ست چرم هدیه بدهید. چرم شامل کمربند چرمی، جاجواهری چرمی و شمع هایی با عطر قهوه و وانیل که بسته را تکمیل می کند، کادوی مناسب عید و یا هر مناسبت دیگری است.

اینستاگرام سارپیدا

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مجله سارپیدا

کادوی مناسب متولدین مرداد ماه

مردادی ها عاشق دریافت گل ، هدیه و توجه هستند ؛ متولدین مردادماه برای رسیدن به خواسته های خود مایل اند همواره و تحت هر شرایطی مورد تایید و تحسین قرار بگیرند و محبت و حمایت محض طرف مقابل شان را طلب می کنند. همیشه اطمینان حاصل کنید که از زیبایی و کمالات آنها به حد کافی تعریف کنید . آنها عاشق دریافت گل و هدایای مختلف هستند و مایل اند همیشه و در همه حال ، کانون توجهات افراد را به خود اختصاص دهند ؛ از این رو در یک رستوران ، میزها و صندلی های وسط را انتخاب می کنند تا در معرض دید همه قرار داشته باشند . آنها افرادی بسیار پرجنب و جوش و فعال هستند ، بنابراین ساعات خواب شان کمتر از حد معمول است . در کنار آنها تا جای ممکن همراه و صبور باشید ، زیرا آنها خواهان برخورداری از تسلط کامل در یک ارتباط هستند . یادتان نرود رابطه خود را با آنها باید حسابی مدیریت کنید .

مردادی‌ها شیک‌پوش و ولخرج هستند. در انتخاب کادوی تولد آنها باید دقت و سلیقه به خرج دهید. طلا و جواهر، لباسهای برند و گران‌قیمت و هرچیزی که با آن بتوانند جلب توجه کنند برایشان بهترین هدیه است. وسایل مربوط به سفر، وسایل ورزشی و یک دسته گل زیبا همراه با شمع‌های تزیینی نیز خوشایند متولد این ماه است.

اینستاگرام سارپیدا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجله سارپیدا