کادو تولد یا کادوی سالگرد ازدواج جزو مهم ترین هدایا برای یک شخص است و نباید فراموش کنیم. قیمت هدیه ما آنقدر مهم نیست اما اینکه یادمان باشد تا به موقع مراسم را برگزار کنیم برای عشقمان خیلی مهم است.

اگر به دنبال یک هدیه جذاب برای سالگرد ازدواجتان، ولنتاین و یا تولد هستید، در اینجا 15 ایده جذاب کادو را با هم یاد می گیریم که حتما خوشحالتان می کند.

·         کمپ در طبیعت

کافیه یه چادر سفری از دوستتون قرض بگیرید. حالا تنها هزینه ای که دارید هزینه غذا، نوشیدنی و میوه است. در طبیعت سالگردتان را جشن بگیرید و روی ذغال کباب درست کنید و لذت ببرید.


·         آلبوم دست ساز

یک کادوی معنادار و با عشق درست کنید. تمام عکس هایی که از اول آشنایی با امروز با هم دارید را چاپ کنید و یک آلبوم خاطره انگیز برای تولد به عشقتان بدهید.


·         دعوت به پیک نیک دونفره

غذای مورد علاقه عشقتان را درست کنید و با میوه و نوشیدنی در سبدی بگذارید و با زیر انداز به طبیعت بروید. یک پیک نیک دونفره را در کنار دریاچه یا پارک جنگلی داشته باشید و امسال سالگرد ازدواجتان را ساده تر برگزار کنید.

·         معمای تولد

کمی چاشنی راز و رمز به زندگی تان اضافه کنید. چندین کاغذ درست کنید و روی هرکدام یک ویژگی همسرتان را که خیلی دوست دارید بنویسید، حالا هرکاغذ را در گوشه ای از خانه با شکلاتی در کنارش بگذارید و او را گام به گام به اتفاق هیجان انگیزی که در نظر دارید نزدیک کنید.


·         سفری یک روزه

یک روز بدون حضور بچه ها، د رکنار هم باشید و لحظات عاشقانه ای سپری کنید. به کوه های اطراف خانه بروید یا به تئاتری دعوتش کنید.

·         بطری آرزوها

یک بطری تمیز را با ربان و برچسب تزئین کنید و داخلش را با ورقه ای که آرزوی سال دیگرتان است پر کنید. این هدیه شاید کم به نظر برسد اما به یاد ماندنی است.


·         شبی با نور شمع

به جای درست کردن غذا در خانه یا حتی رفتن به رستوران، شب سالگرد ازدواجتان هدیه ای خاص به عشقتان بدهید. خانه را با شمع های کوچک تزئین کنید وپیتزا را از بین سفارش بدهید و در کنار هم جشن کوچک دونفره ای بگیرید.

·         با دفترچه خاطرات سورپرایزش کنید

بگذارید هنرمند درونتان خودش را نشان دهد. با استفاده از عکس های قدیمی تان، گل خشک، کارت های قدیمی و ... دفترچه ای بسازید و درون آن خاطراتی که با هم داشته اید را بنویسید و کادو سالگرد ازدواجتان را خاص کنید.

·         کوکی درست کنید

خب ممکنه شما کیک پز حرفه ای نباشید اما می توانید برای کادو تولد امسال همسرتان یک دستور کوکی ساده از اینترنت پیدا کنید و دست به کار شوید. اگر قالب های کوکی را قلبی شکل انتخاب کنید خیلی زیباتر می شود.


·         شعری عاشقانه

برای کادو تولد همسرتان شعری عاشقانه بگویید. ممکن است که شاعر نباشید اما با خاطرات مشترکی که دارید می توانید جملاتی زیبا و شعرگونه بنویسید و به او تقدیم کنید.

·         صبحانه رمانتیک

یک کادوی خاص برای همسرتان می تواند چیدن یک صبحانه زیبا و آوردن آن به اتاق خوابتان باشد. روز تولد یا سالگردتان را اینگونه در کنار هم شروع کنید.

منبع