در اینجا 15 روش تزئین خانه برای جشن تولد را به شما یاد می دهیم. امیدوارم بتوانید با این روش های کم هزینه و زیبا، جشن تولد لذت بخشی برگزار کنید و کادو تولد های خوبی در تولد بگیرید.

دست سازهای رنگی

بالای شومینه خانه را با کاغذهای رنگی تزئین کنید. کاغذهای رنگی را به شکل های مختلف برش بدهید و همه را از بند باریک یا ربانی آویزان کنید و اتاقی زیباتر و شادتر برای جشن تولد آماده کنید.

آویزهای قیفی شکل

همیشه در تولدها، یک میز پر از خوراکی و تنقلات تولد از دور به همه چشمک می زند، خب چه بهتر که میز خوراکی ها را خیلی خاص دکور کنید. حتما می پرسید چطوری؟

شما می توانید با ترکیبی از کلاه های تولد و توپ های کاغذی تزئینی که روی هم قرار می دهید، یک دکور شبیه به بستنی بسازید و بالای میز تنقلات جشن تولد نصب کنید. حالا تولد شروع میشه و می بینید که چقدر هیجان انگیز می شود.


دکور ظرف شیرینی

هیچ تزئینی شگفت انگیزتر از قرار دادن یک ریسه تولد تخته سیاه نیست، در کنار شیرینی های رنگی و تازه جشن تولد.

پشت زمینه رنگی

تنها با خرید چند رنگ دستمال ای کاغذی می توانید این دیزاین زیبا را داشته باشید. بهتر است اول یک شعار یا جمله که دوست دارید انتخاب کنید و با ترکیبی از دستمال های خرد شده پشت میز کیک تولد قرار دهید. ببینید چقدر شاد می شود.

رو میزی با چوب بستنی

از چوب بستنی هایی که در خانه جمع کردید برای درست کردن یک رانر ارزان قیمت و زیبا استفاده کنید. چطوری؟ چوب بستنی ها را در کنار قرار بدهید و از پشت با چسب هاب نواری بلند به هم بچسبانید. حالا هر رنگی که دوست دارید و با تم تولد جور در می آید به آن بزنید، حتی می توانید با مسواک چندین رنگ مختلف را به آن بپاشید تا زیباتر شود. شما حالا یک رانر برای میز شام تولد دارید.

بالن تولد کاغذی

بالن های کاغذی رنگی می تواند دکوری جذاب و شگفت انگیز برای تولد شما باشد. به علاوه می توانید با قرار دادن یک شمع وارمری کوچک داخل آن، از آن به عنوان فانوس هم در دکور استفاده کنید.

بالن های پر شده با پولک

بادکنک های زیبای تولد را با پولک های رنگی پر کنید و آنها را باد کنید تا تزئین تولد امسالتان خاص تر باشد.

بطری های  رنگی

یک میز دکوری زیبا درست کنید. هر بطری قدیمی که دارید را به رنگ های دلخواه رنگ کنید و با گل درون آنها را پر کنید، روی میز بچینید و اتاقی زیباتر داشته باشید.

هدیه به مهمان های افتخاری

یک عکس با مزه را درنظر بگیرید که حالت های مختلف صورت را داشته باشد و در جشن تولد با چشباندن عکس ها به چوب های کوچک، آنها به مهمان ها بدهید تا مانند کارت دعوت در دست بگیرند.

میز کیک

یک میز در تولد قرار بدهید و از هر مدل بشقاب یا دیسی که در خانه دارید روی آن بگذارید و از هر مدل شیرینی و کیکی در آن بچینید و لابلای آنها از شمع و گلدان های مختلف استفاده کنید. این دکور شلوغ و عجیب، توجه همه را در تولد جلب می کند.

بادکنک های غول آسا

از بادکنک های سایز بزرگ استفاده کنید، آنها را با گاز هلیوم پر کنید تا در هر جا که نصب می کنید در همان وضعیت قرار بگیرند و با ربان های رنگی که از بادکنک ها آویزان می کنید، یک محیط شاد در خانه درست کنید.

ریسه تزئینی کاپ کیک

ریسه هایی که آویزهای آن به شکل کاپ کیک تولد هست در بازار موجود است، یک ریسه بخرید و اتاق جشن را با آن تزئین کنید.

توپ دکوری دیسکو

برای بعضی جشن تولد ها، بخصوص تولدهایی که می خواهید حسابی خوش بگذرونید و بزنید و بکوبید، می توانید از توپ های آویز براق مانند دیسکو هم استفاده کنید. این دکور برای تم تولد دیسکو یا تولد گرفتن برای یک بچه 70 ساله خیلی مناسب هست.

گل کاغذی

گل طبیعی خیلی زیباست اما هم گران است و هم اینکه مدت کمی برای شما می ماند و زود پژمرده می شود. یک روش ارزان تر برای تولد، تزئین کردن اتاق جشن با گل های کاغذی رنگی است.

ریسه کاغذی

اگر شما یک سری کاغذ و مقوای رنگی را به سادگی تا به زنید می توانید اشکال جالبی درست کنید، حالا با وصل کردن این ها به هم یک ریسه رنگی بامزه برای تولدتون ساخته اید.