در ادامه بخش اول آموزش کادوپیچی، این بار هم 5 مدل دیگر از تزئینات لازم برای کادوپیچی را برایتان آماده کرده ایم. امیدوارم از این مطلب لذت ببرید.

·         کادوی شخصی و احساسی

قرار دادن عکس روی هدیه تان، حس شخصی و خاص بودن کادو را برای دوست یا خانواده تان ایجاد می کند. حتی در مواردی اگر عکس را به عنوان کارت پستال استفاده کنید، یعنی پشت آن متنی هم بنویسید، به یاد ماندنی می شود.

کی باورش میشه که یک عکس می تواند جزو تزئینات کادو باشد؟! یک عکس خاطره انگیز که مثلا در عید در کنار دوستان یا خانواده تان دارید را چاپ کنید، حتی اگر سیاه و سفید باشد حس نوستالژی زیبایی برای کادوگیرنده ایجاد می کند. دقیقا مانند تصویر، عکس را روی جعبه کادو بگذارید و روی آن را ربان ببندید.

·         کادوی دست ساز

با خریدن یک کاغذ کادوی ساده و نقاشی کردن آن با استفاده ابزار به هر روشی که هنرمندانه باشد، کادویی زیبا درست کنید.

   

سه روش ساخت کاغذ کادوی دست ساز در اینجا شامل : استفاده از مسواک خشک، پاشش رنگ و استفاده از ضربات قلم روی کاغذ است که مانند عکس زیر، خاص و به یاد ماندنی هستند.

·         کادوی جذاب

یکی از روش های خاص کادوپیچی، استفاده از گل های کاغذی است که ظاهری خلاقانه به هدیه می دهد. کاغذ کادوهای رنگی و شاد و استفاده از طرح چاپ شده ربان به جای ربان واقعی، روشی دیگر برای کادو دادن است.

روش های زیادی برای اضافه کردن گل به کادویتان وجود دارد. با قرار دادن گل های کاغذی آماده به خصوص در رنگ های شاد و تند روی جعبه کادویی با رنگ ملایم، کادویتان را واضح تر نشان دهید.

 

·         کادوی درجه یک و تازه

گل های تازه، کاغذ کاهی و ریسمان چند لایه، ترکیبی بی نظیر برای کادوپیچی شماست. اضافه کردن یک تگ زیبا که نامتان را رویش بنویسید یا کارت پستال رنگی، می تواند زیبایی هدیه را دوچندان کند.

گل های تازه را بردارید و یک غنچه را از شاخه جدا کرده و با چشب حرارتی روی جعبه کادو بچسبانید، سپس بقیه گل های ظریف دیگر را با قرار دادن ریسمان چند لا، ببندید و کادویی متفاوت هدیه دهید.

 

·         کادوی مدرن و فریبنده

کاغذ کادیی جذاب و شیک، استفاده از عناصر طلایی رنگ و همچنین نخ های چند رنگ ظاهری جالب به کادوی شما می دهد. کامل کننده این هدیه، کارتی به رنگ ساده سفید و مشکی است.

ترکیب عناصر جسورانه و هنری با تزئینات کلاسیک، ظاهری متمایز به هدیه تان می بخشد. با عناصر طلایی رنگ البته به تعداد کم می توانید کادویی شیک و خاص داشته باشید.

منبع