حتما وقتی باید برای یک دختر نوجوان و یا پسر نوجوان کادویی بخرید، گیج می شوید. اونها در سنی قرار دارند که تشخیص سلیقه شان برای هدیه دادن کمی سخت است. از طرفی باید مراقب باشیم کادویی بدهیم که برایشان مناسب و کاربردی باشد. خب اینجا پیشنهاداتی برای خرید هدیه برای دختر و پسرهای نوجوان به شما می دهیم تا راحت تر خرید کنید.

·         اگر نوجوانی که برایش هدیه می خرید خیلی از گوشی استفاده می کند و دائما شارژ خالی می کند، چی بهتر از اینکه برایش یک USB شارژ که به جاسوئیچی متصل شده بخرید. این جاسوئیچی چرمی هم زیباست و هم کار راه اندازست.

·         کادو دادن یک هدفون شیک حتما اون دختر را خوشحال می کند. این هدفون ها برای موزیک گوش دادن خیلی مناسب هستند به علاوه اینکه همه نوجوان ها چنین کادوهایی را دوست دارند.

·         برای پسرهای نوجوان، خریدن ست اصلاح صورت کاربردی است. شما می توانید اولین کسی باشید که برای اصلاح کردن به او هدیه می دهید.

·         لامپ نئونی رومیزی، یک کادوی خاص که برای پسرها و دخترها مناسب است. این هدیه شما را به یادماندنی تر می کند.

·         ماگی به شکل دونات: وقتی نوجوان ها برای رفتن به مدرسه بی حوصله هستند، با هدیه دادن این ماگ های خوشگل و دوست داشتنی، حتما زودتر برای صبحانه بلند می شوند.

·         کادو دادن به نوجوان ها سخت هست اما راه هایی دارد. مثلا کادو دادن یک جامدادی یا جعبه فلزی گدار که او می تواند چندمنظوره از آن استفاده کند، گزینه مناسبی است.

·         کادو دادن این پایه موبایل برای نوجوان ها و یا حتی هر خانم و آقایی مناسب است. برای وقتی که شما کار دارید و دستتان بند است و می خواهید همزمان با کسی ویدئویی صحبت کنید.

·         قمقه آب برای وقتی که می خواهد به کلاس ورزشی برود، کادوی مناسبی است.

·         خریدن و هدیه دادن وسایل آرایشی برای دختر ها انتخاب مناسبی است. این پدهای آرایشی با جنس لطیفی که دارند به خوبی آرایش را روی صورت یکدست می کنند.

·         شمع های خوشبو: وقتی نوجوان شما حوصله مرتب کردن اتاقش را ندارد، لااقل با کادو دادن شمع های خوشبو به او، اتاقش را معطر کنید. این شمع ها در رایحه های مختلف در همه فروشگاه ها در دسترس هستند.

·         وسایل دکوری می تواند کادوی خوبی برای یک دخترخانم باشد. شما با خریدن دکوری های ریز و بامزه که او می تواند روی کتابخانه اش بچیند، او را خوشحال کنید.

·         شکلات و آبنبات و عروسک، چیزی که هر نوجوانی دوست دارد. شما با کادو دادن یک جعبه پر از آبنبات های خوشمزه همراه با عروسک می توانید هیجان او را ببینید. این جعبه های پر از خوراکی و خاص کمتر جایی پیدا می شود.

اینستاگرام سارپیدا