با ساختن هدیه های با عشق، عشقتان را به مادرتان نشان دهید. روز مادر نزدیک است و همه برای خریدن کادو تلاش می کنند ولی چی بهتر از این که شما کادویی دست ساز و با عشق برای مادرتان بسازید.

گلدان اشانتیون:

این گل های زیبا را برای سینی صبحانه در اتاق مادرتان درست کنید. این شاخه های گل زیبا را درون تیوب های خیاطی قرار دهید و برای ماندگاری بیشتر گل ها می توانید مقداری فوم گل و مرطوب کننده به گل ها اضافه کنید. این گلدان کوچک را در گوشه سینی صبحانه و یا گوشه و کنار خانه قرار بدهید و مادرتان را خوشحال کنید.

گلدان گل مصنوعی دیواری:

تا حالا گلدانی به این با نمکی دیده اید؟ با فرو کردن چند میخ کوتاه در تکه ای کنده درخت و پیچیدن نخ کاموا می توانید یک گلدان هنری درست کنید و داخل آن را با گل مصنوعی دلخواهتان پر کنید. این کنده درخت به دیوار نصب می شود و یادگاری خوبی برای مامان مهربونتان می شود.

ایستگاه قهوه:

مامان شما هم قهوه صبح را از همه چیز بیشتر دوست دارد؟ پس با ساختن یک بار خانگی قهوه صبح را برای او دلچسب تر کنید. برای اینکار کافی است تکه ای چوب حتی قدیمی را از انباری بردارید و با شکل دادن به آن و رنگ کردن آن، آنرا زیباتر کنید و روی چوب چند عدد گیره نصب کنید تا جای قرار گیری ماگ ها باشد.

سبد کاموایی:

برای پتو و یا بالشت دم دستی مادر خونه فکری دارید؟ می توانید با خریدن چند عدد کاموای رنگی که با وسایل خونه ست باشد و پیچیدن آنها به هم یک سبد خانگی درست کنید تا وقتی مادرتان ژاکت یا پتو را در می آورد، در گوشه هال خانه جایی برای قرار دادن آن داشته باشد.

گلدان های شیشه ای:

کافی است یک فریم چوبی قهوه ای یا سفید تهیه کنید و تعدادی از شیشه های مائ الشعیر و یا دیگر نوشیدنی ها را در آن قرار بدهید و داخل هر شیشه گل های تازه بگذارید. این دکور زیبا میز صبحانه روز مادر را خاص تر می کند.

کیف ارزان و شیک:

با دوختن چند عدد زیپ به هم، یک کیف یا جای وسایل درست کنید. 7 عدد زیپ 7 اینچی را کنار هم بچینید به صورتی که سر و ته زیپ ها یکی در میان قرار گیرد. زیپ ها را با کوک زدن به هم بدوزید. حال یک پارچه مستطیلی 6* 8 اینچی را ببرید و به پشت زیپ ها دوخته شده بدوزید. حال با باز کردن هر زیپ می توان وسیله ای در آن قرار داد. به همین راحتی.

شیشه وسایل خیاطی:

این شیشه های وسایل خیاطی مادرتان را خیلی خوشحال می کند. درون بعضی از آنها را دکمه بریزید، در یکی دیگر را با اسفنج و پارچه بپوشانید و جایی برای سوزن کنید.

 

قوطی گل:

فقط 10 دقیقه وقت دارید؟ پس می توانید قوطی های بی استفاده کوچک را برای قرار دادن گل های رز درست کنید. روی قوطی ها را رنگ کنید و وسط آن را با نوشته های پرینت شده " روز مادر" زیباتر کنید.

ماگ های ابر و بادی:

روز مادرتان را با ماگ های زیبا و رنگی خاص تر کنید. این ماگ ها را می توانید از مغازه های دست دوم فروشی یا ماگ های ساده قدیمی در خانه استفاده کنید و با لاک ناخن روی آنها طرح بدهید.

زیر لیوانی:

کی فکرش را می کند که با چوب بستنی می توان این کار را کرد؟ بله، اینجا با قرار دادن شطرنجی چوب های بستنی یک زیرلیوانی خاص درست کرده ایم.

پودر شیر و اسطوقدوس برای حمام:

با درست کرن شیشه های شیر و اسطوقدوس خستگی روزانه را از تن مادرتان بیرون کنید و او را با عطر شیر آرامش بدهید.

چای گیاهی خانگی :

تا وقتی طعم چای خانگی را نچشیده اید، یعنی تا به حال چای نخورده اید. ترکیبی از طعم گیاهان مفید. با ترکیب کردن اسطوقدوس، نعنا، رز و کمی بهارنارنج مادرتان را به یک چای دست ساز و خوش طعم دعوت کنید.

وسایل اسپا

مامان ها آنجور که سزاوارشان است از خودشان مراقبت نمی کنند. شما با هدیه دادن یک سبد از وسایل تسکین دهنده پوست و اسپا، او را شاداب تر کنید.

سینی با شجره خانوادگی:

با نقاشی کردن درخت خانوادگی تان روی سینی چای، مادرتان را شگفت زده کنید. اینگونه به برای او یادگار می ماند.

جعبه گل خاص:

اگر هر سال با دادن یک جعبه گل معمولی روز مادر را تبریک می گفتید، امسال کمی خلاقیت به خرج دهید. با ساختن فریم هایی که اسم مادرتان را تشکیل می دهد و قرار دادن گل در آنها، روزش را زیباتر کنید.

برای دیدن ویدئوهای آموزشی بیشتر  اینستاگراممون رو دنبال کنید.