روز ولنتاین که با نام های روز عشق و روز عشاق هم شناخته می شود هر سال روز 14 فوریه برابر با 25 و بعضی سال ها 26 بهمن در ایران برگزار می شود، در این روز عاشقان سراسر دنیا با خرید هدایایی عشق شان را به هم نشان می دهند.البته در ایران چندین سالی است که روز عشق ایرانی را جشن می گیرند که 5 اسفند ماه است که در تاریخ ایران زمین به روز مهر معروف است. در هر صورت در سال یک روز برای نشان دادن عشق عشاق وجود دارد پس این فرصت را از دست ندهید.

شکلات ولنتاین، گل رز و عروسک از هدایای همیشگی روز ولنتاین هستند اما اگر می خواهید امسال روز ولنتاین را متفاوت در کنار همسر و نامزد خود جشن بگیرید به شما پیشنهاد می کنیم که سلیقه به خرج دهید و یک هدیه ی خاص را برای عشق خود آماده کنید.در اینجا  پیشنهاد هایی برای هدیه روز ولنتاین برای خانم ها و دختران جوان داریم؛

شمع معطر 

به جای دسته گل شما می توانید شمع های معطر با عطر رز قرمز را به خمسر یا نامزد خود هدیه کنید، این شمع ها زمانی که می سوزند بوی گل رز را در فضا پخش می کنند و از گل ماندگارتر هستند.

انگشتر طلا

همه می دانیم که خانم ها به زیورآلات طلا علاقه ی خاصی دارند، اگر اولین سال ازدواج یا نامزدی شماست می توانید انگشتر طلا برای همسر یا نامزد خود بخرید.

کوکی

اگر دختر مورد علاقه شما کوکی و یا ماکارون دوست دارد،دست دست نکنید و اولین شیرینی فروشی که از کیفیت کارشون مطمئن هستید برید و یک بسته ماکارون رنگی و وارنگ برایش هدیه بخرید.

کیسه آب نبات رنگی

می توانید تعدادی کیسه های پارچه ای را بخرید و یا به کمک کسی بدوزید و درون آن ها را با شکلات های رنگی دارای طعم ها و شکل های مختلف پر کنید و به همسر یا نامزد خود هدیه کنید.

گل

گل بهترین هدیه برای خانم هاست چراکه احساس شما را نشان می دهد و او را بیشتر عاشق شما می کند.

بسته های هدیه

یک بسته هدیه بزرگ که ترکیبی از چندین هدیه کوچک است برای عشقتان بخرید. الان فروشگاه های آنلاین زیادی هستند که کار شما را راحت کرده اند و می توانید یک هدیه تزئین شده و شیک برای دختر مورد علاقه تان تهیه کنید و یا حتی بصورت سورپرایزی درب خانه اش بفرستید.

 


منبع