دنبال یک هدیه زیبا برای پدر، مادر، همسر، معلم و یا دوستتون هستید؟ خب می توانید یک پک هدیه کوچک اما خیلی دوست داشتنی درست کنید.

 این نمونه های ساده و زیبا را ببینید که بدون استفاده از وسایل گران و عجیب غریب درست شده اند ولی به یاد ماندنی هستند. این کادو ها باعث تحکیم روابط دوستی تان می شوند و دوستتان را خوشحال می کنند. یکی از پک کادوهای مورد علاقه برای هرکس جعبه شکلات است پس سعی کنید با روش خودتان یک جعبه شکلات کادویی خاص درست کنید. هر کدام از شما که این کار را انجام دادید عکسی از کادویتان را با هشتگ" #آموزش_با_سارپیدا" برای ما در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و جایزه بگیرید.

روش ساخت جعبه شکلات: به عکس های زیر توجه کنید. مقوایی که رنگ آن را دوست دارید انتخاب کنید و براساس الگو آن را برش دهید و شکلات های مورد نظر را در آن بریزید و هدیه دهید.

روش ساخت جعبه ساده: براساس الگوی زیر می توانید یک جعبه کادوی کوچک درست کنید.

فیلم های آموزشی ساخت کادو در اینستاگرام سارپیدا 


چگونه کاغذ کادویی خودمان را بسازیم؟ ابتدا یک سیب زمینی را بردارید و به ضخامت 1.5 سانت ببرید و از آن شکلی که دوست دارید مثلا قلب را در بیاورید. حالا دو ظرف رنگ مکمل کناردستتان بگذارید و با زدن مهر سیب زمینی خودتان در هرکدام از رنگ ها و مهر زدن روی کاغذ ساده ای که دارید، یک کاغذ کادوی خانگی بسازید. به همین راحتی کادوهای زیبا بسازید.


روش کادو کردن به شکل آبنبات: یک مقوای خوش رنگ و محکم انتخاب کنید و با استفاده از الگوی زیر آن را برش دهید و بپیچید. حالا داخل آن می توانید شکلات های خوش مزه و یا حتی لوازم آرایش مانند رژ لب قرار دهید و کادو دهید.



جعبه کادویی مناسب کودکان: یک مقوای با رنگ شاد انتخاب کنید و با الگوی زیر آن را برش دهید و به شکل زیر دربیاورید. حالا داخل آن را با شکلات یا آبنبات های رنگی پر کنید و به کوچولوهای دوست داشتنی هدیه دهید.

منبع