شما پروانه دوست دارید؟ دوست دارید برای کادو تولد دختر کوچولوتون خودتان هدیه ای زیبا درست کنید؟

 خب در اینجا آموزش ساخت یک فانوس کاغذی با پروانه های زیبا، یک دسته گل پروانه ای، نی های مخصوص مهمانی پروانه ای  و چند هدیه زیبای دیگر برای شما داریم که می توانید برای کادو به دختر و پسرهای کوچک به کار ببرید. با ما همراه باشید.

·         فانوس پروانه ای: برای ساختن این فانوس زیبا وسایل زیادی لازم نیست اما هدیه ای خاص می شود برای کادو تولد دختر کوچولویتان.

یک مقوای خوش رنگ مثلا گلبهی بردارید و و بصورت مستطیلی آنرا ببرید. سپس با فاصله های موازی با استفاده از کاتر روی آن برش هایی ایجاد کنید. حالا می توانید دو طرف مستطیل را به هم بچسبانید و آنرا از وسط بکشید تا به این شکل شود. با استفاده از الگوهای آماده پروانه ای، پروانه های کوچکی ببرید و روی آن بچسبانید.

·         نی های پروانه ای: نی های ساده ای را که برای جشن تولد دختر یا پسر کوچکتان خریده اید را زیباتر کنید. چطوری؟ پروانه هایی از الگوهای آماده ببرید و رنگ کنید و به نی های ساده تان بچسبانید. به همین سادگی.

·         دسته گل پروانه ای: شما دوست دارید یک کادوی خاص هدیه بگیرید یا هدیه بدهید؟! خب می توانید با درست کردن  این دسته گل، محبتتان را به کسی که دوستش دارید نشان دهید. از چند رن مقوای خوش رنگ مانند نارنجی، قرمز، صورتی، زرد و ... بخرید. با آنها کلی پروانه با الگو ببرید. برای شاخه گل ها می توانید از وسایل معماری که برای ماکت سازی کاربرد دارد، استفاده کنید.

منبع