خیلی ناراحت کننده است که وقتی شما یک دستبند یا گردنبند زیبای جواهری هدیه می خرید ولی فروشنده جعبه کادوی زیبا و شکیلی برای آن ندارد. مثلا در سنگاپور، جواهری راکه برای هدیه می خرند در کیسه های پارچه ای که با طنابی ظریف بسته می شود، به کسی که دوستش دارند هدیه می دهند.

اما چی بهتر از این که خودتان با سلیقه و عشق و همینطور بدون نیاز به هزینه کردن و اینکه مجبور باشید برای پیدا کردن یک جعبه کوچک برای جواهر کل بازار را بگردید، جعبه ای کوچک هدیه را بسازید.

این جعبه یکپارچه است و با ساختن آن یک جعبه کادوی زیبا با ابعاد 3 *4* 4/3 اینچ بدست می آید. با جعبه ای که ساخته اید دیگر نگران بیرون افتادن جواهر از درون آن نباشید چرا که وجوه جعبه کادو کاملا یکدست است و نمی گذارد جواهر مشکلی پیدا کند.

مساحت مورد نیاز برای الگوی جعبه 12* 12 اینچ است. پیشنهاد می کنیم که از مقوایی با حداقل وزن 200 گرم برای ساخت جعبه کادو استفاده کنید تا مقاومت کافی را داشته باشد و همچنین زیباتر بایستد و سعی کنید از مقواهایی که رویه لمینتی دارند استفاده کنید تا چروک خوردگی در آن ایجاد نشود.

رنگ جعبه کادو بستگی به سلیقه خودتان دارد. ما در اینجا از مقوای سبز رنگ برای جعبه هدیه استفاده کردیم و ربان آن هم خالخالی است.

کافی است با بریدن این الگو و تا کردن آن در محل های تعیین شده، جعبه تان را بسازید و از کادو دادن لذت ببرید.

 برای دیدن ویدئو های آموزشی بیشتر صفحه اینستاگراممون را دنبال کنید.