براساس تحقیقی که یکی از موتورهای جستجوی آنلاین هدیه در آمریکا بر روی 1300 نفر آمریکایی با متوسط درآمد سالانه 50000 دلار انجام داده است، حقایق جالبی درباره کادو دادن بدست آمده که دانستن آن حتما برای شما هم خالی از لطف نیست.

 این 6 حقیقت را در اینجا باهم مرور می کنیم.

1.       پدربزرگ و مادربزرگ ها بزرگترین مصرف کننده ها هستند اما پدربزرگ ها باید مهارت های خرید خود را بهتر کنند. طبق آمار متاسفانه پدربزرگ ها سلیقه کمتری در هدیه دادن به خرج می دهند و در آخر لیست بهترین هدیه هستند.

2.       مادرتان شما را بهتر از هرکس می شناسد. در این نظرسنجی ، مادرها سومین احتمال را داشتند که بهترین هدیه را بدهند. آنها بهتر از هر کس دیگری می دانند که آیا شما آن هدیه را دوست دارید یا نه. البته بعد از مادرها، دختر ها بهترین هدیه ها را می دهند. بعد از مادرها و دخترها، زن و شوهرها بهترین هدیه دهندگان هستند و در 46% موارد این موضوع صادق است. چرا که بعد از چندسال زندگی کنار یکدیگر مطمئنا همدیگر را خوب می شناسند.

3.       خرید هدیه برای زنان و پدران بسیار سخت است، بنابراین ما پیشنهاد می کنیم آنها را اول در لیست خرید خود قرار دهید. بعد از آن شوهر و مادر قرار دارد و در آخر، خرید هدیه برای برادر ها سخت است.

4.       خرید هدیه کریسمس پول هدر دادن نیست. تحقیقات در 58% موارد نشان می دهد که هدیه دادن در کریسمس باعث گرم شدن روابط می شود.

5.       هدیه دادن استرس آور است. تحقیقات نشان می دهد که اکثر مردم خرید کادو را کاری سخت و البته تفریحی می دانند.و جالب است بدانید که 11% مردان بخاطر استرسی که در انتخاب هدیه می گیرند از زیر هدیه دادن در می روند، ما اینجاییم که به شما کمک کنیم.

6.       بیشتر مردان نسبت به زنان احساس می کنند که پول و لوازم لوکس تعطیلات را خاص تر می کند. بر خلاف آنچه شما ممکن است فکر کنید، مردان دوست دارند در تعطیلات با سبک زندگی لوکس خستگی خود را از بین ببرند.

درست است که هدیه دادن ممکن است سخت به نظر برسد اما امروز با استفاده از ابزارهای آنلاین و مجلات راهنمای هدیه می توان براساس سلیقه کسی که دوستش داریم هدیه ای بسازیم و یا بخریم. برای کادو دادن هیچ بهانه ای نیاورید چراکه ابراز عشق و دوست داشتن منجر به گرمی روابط و ایجاد احساس مثبت می شود که نتیجه آن در زندگی مشهود است.