خیلی حسّاس، سریع الانتقال، رویایی، عاشق خانه و خانواده، منزوی، عاشق مهتاب، عاشق فرزند، علاقه مند به کشاورزی، گاهی آرام و گاهی طوفانی، خجالتی، بسیار با سلیقه و شیک پوش، پشتیبان اقوام، دارای قویترین احساسات، بهترین آشپز، علاقه زیاد به گل، دارای حس پدرانه یا مادرانه، با وفا، صرفه جو و اقتصادی، محتاج به کمک دیگران، پر محبّت، مطیع همسر، تا حدودی خسیس، متنفّر از انتقاد، با هوش، اهل قهر و آشتی، در آشتی پیشقدم نمی شود، همسری با وفا، غمگین در روزهای ابری، گاهی خوب و گاهی بد، خیالاتی، عاشق عتیقه و اشیاء کهنه، اهل تدارک و آذوقه، رک گو، خودخواه ومغرور، تا حدودی سطحی نگر، صبور و آرام، حافظ اسرار، علاقه زیاد به مادر، عاشق تعریف و تمجید، مهمان نواز عالی، خیلی ظریف، شکیبا، صمیمی، محافظ ه کار، رئوف و مهربان.

زنان متولد تیر

می‌توانند به‌ سرعت‌ از حالت‌ در خود فرو رفتگی‌، کم‌ حرفی‌ و کمرویی‌ درآمده‌ وتبدیل‌ به‌ اشخاصی‌ پر شر و شور و اجتماعی‌ شوند. زن متولد تیر ماه بسیار باوفا، نجیب، صرفه جو و گاهی اوقات خسیس، در آشپزی مقداری قابل، در شبهای مهتابی بسیار عاشق، و در دوران مادر بودن یک زن کم نظیر است. او از انتقاد به شدت نفرت دارد و به معایب خود کمتر گردن می نهد و پذیرا می شود.

مردان متولد تیر

مرد متولد تیر مردی است ک خسیس بودن برای او معنا ندارد، مردان متولد تیر بسیار جذاب و شیک پوش هستند، مردان‌ متولد تیرماه‌ زمانی‌که‌ احساس‌ می‌کنند نیازمند آرامش‌ و تمدد اعصاب‌ و رهائی‌ از تنش‌های‌ عصبی‌ هستند، به‌ خانه‌ پناه‌ می‌برند.

کادوی مناسب برای تیرماهی ها

متولدین تیر هم مانند متولدین اردیبهشت احساساتی‌اند. آنها علاقه خاصی به لباس و کیف و کفش مخصوصا از نوع مجلسی آن دارند. همچنین به دلیل علاقه به آشپزی، دادن وسایل آشپزی به آنها یک سورپرایز است. در کل تیرماهی ها آدم‌های قانع و کم‌توقعی هستند ولی نباید در انتخاب هدیه‌ی آنها سهل‌انگاری کرد. دوست دارند جدی گرفته شوند و مورد احترام باشند. با دادن یک جعبه‌گل زیبا می‌توانید متولدین این ماه را مسحور هدیه‌ی خود کنید.

به نظر شما چه کادویی مناسب آنهاست؟