برای کریسمس آماده می شوید و حتما منتظر گرفتن کادوهای خوب از خانوادتون هستید که زیر درخت کاج چیده شدند. از طرفی خودتان هم باید دست به کار شوید و هدیه های زیبا برای کریسمس آماده کنید تا عزیزانتان را خوشحال کنید. خب حالا در اینجا چندین روش کادو پیچی را به شما یاد می دهیم تا بتوانید کادوهای کریسمس زیبا و به یاد ماندنی درست کنید و یا حتی می توانید برای کادو ولنتاین هم از این روش ها استفاده کنید.

·        استفاده از کاغذ کادو های خاص: کاغذ کادو های پیچازی قرمز و سبز جزو رنگ های محبوب اکثر افراد در کریسمس است که شما با پیچیدن کادوتون در آنها، عزیزانتان را خوشحال می کنید.

·        کاغذ کادوی نقشه راه: استفاده ازکاغذهایی با طرح نقشه جهان کادوی متفاوتی است. شما می توانید به جای زدن یک ربان بزرگ روی کادو هم، از یک نخ کاموای نازک استفاده کنید و از یک دکمه برای پیچیدن و گره زدن کاموا استفاده کنید.

·        کادوی گوزن دار: کاغذهای کاهی بهترین کاغذ برای الگو درآوردن است. شما می توانید یک الگوی گوزن درست کنید و آنرا روی روزنامه های قدیمی پیاده کنید و در آخر ببرید و روی کادویتان بچسبانید. گوزن نماد زمستان است و در بیشتر کادوهای کریسمس دیده می شود.

·        کادوی موزیکال: یک کاغذ کادوی نوت های موزیک "جینگل بل" را تهیه کنید و کادویتان را با آن بپیچید، بعد از آن روی کادو را با ربانی زیبا پاپیون بزنید و از چند گوی های تزئینی نقره ای موجود در بازار برای تزئین استفاده کنید.

·        آماده پوشیدن: به کاربرد های پیراهن و سنجاق سینه کاربرد جدید اضافه کنید. با این روش نه تنها کار خاصی کرده اید بلکه کادویی دوستانه به عزیزتان داده اید. به علاوه وقتی کادو را باز کند انگار همزمان 3 کادو هدیه گرفته است.

·        درخت های کاج و مهر کاج: برای این کار به کاغذ مشکی، یک لاستیک ضخیم برای ساختن مهر، جوهر و قیچی نیاز دارید. کادوی کریسمستان را با کاج های کوچک و مهری که به شکل کاج در آورده اید و در جوهر می زنید، تزئین کنید.

·        جعبه سبز و قرمز: جعبه کادویتان را با برگ های سبز و کاغذ براق قرمز تزئین کنید. این دو رنگ نشانه کریسمس است.

·        کاغذ کاهی و حلقه گل: وقتی کادویتان را در کاغذ کاهی می پیچید و با کنف و حلقه ای از برگ های سبز تزئین می کنید، حالتی خاص به هدیه می دهد.

·        تزئین با بیسکویت زنجبیلی: کادوی امسالتان را با جزئیات بیشتری بپیچید. نگران بیسکویت ها هم نباشید ، مطمئن باشید بیسکویت زنجبیلی تا روز کریسمس سالم می ماند و همه از خوردن همچین بیسکویتی لذت می برند.

·        تزئین با دانه های برف: کادویتان را با نوار طرح چوبی بپیچید و روی آن یک دانه برف چوبی بگذارید.

·        آدم برفی: با چسب حرارتی چند تکه چوب را برای بدن آدم برفی بچسبانید، سپس از شاخه های خشک برای دست ها استفاده کنید و چند تکه نمد را به شکل های کلاه و شالگردن ببرید و روی آن قرار دهید. کادوی شما حاضر است.