مشکلی که برای همه ما ممکنه پیش اومده باشه، فراموشی کادو در روزی شلوغ!!!

 بذارید براتون اینطوری تعریف کنم که خود من یک روز خیلی سرم شلوغ بود و از صبح چند تا جلسه کاری داشتم، حدودای ساعت 7 وقتی تازه می خواستم برم به سمت خونه و استراحت کنم، رفتم تو ماشین و استارت و زدم که یهو یادم افتاد که ای دل غافل، امشب تولد مادرمه. کادو تولد نخریدم!

چی کار کنم؟ واقعا مونده بودم چی کار کنم، خیلی خوب می رسیدم سمت خونه با این ترافیک سنگین ساعت 8 بود و تازه باید می رفتم یه مغازه یا پاساژی رو می گشتم تا یه کادوی مناسب برای مادم بخرم. از طرفی همیشه کادو کردن هدیه برای من هفت خوان رستمه!

تنها چیزی که به ذهنم رسید این بود که از یکی از دوستام که عشق خرید اینترنتی هست کمک بگیرم و بپرسم فروشگاه آنلاینی رو می شناسه که کادویی بخرم؟

باهاش تماس گرفتم، گفتم منو دریاب که موندم چی کار کنم، تولد مادرمه و همه هم منتظرن و من یادم رفته حتی کادو بخرم. دستش درد نکنه، واقعا اون شب نجاتم داد. بهم گفت همین الان با گوشیت این آدرس سایتی که می گم رو تایپ کن، یه فروشگاه آنلاین هدیه هست که بسته های کادویی داره و مخصوص خودته، چون کادوهاش آماده و ربان پیچ شده به دستت می رسه و بعلاوه یه کارت پستال هم داره که می تونی متن تبریک رو توش بنویسی!

آدرس رو زدم، رفتم سایت، منوها رو گشتم، دیدم راست میگه، همه چی داشت سایتش.

از بسته های هدیه چرم برای مردها و زن ها تا کادوهایی مخصوص مامان ها یا خانم هایی که یک سخت پسندتر و ظریف پسندن و حتی بسته های کادویی پر از شکلات و عروسک داشت که جون می داد برای کادو ولنتاین. جالبیش این بود که اگر نمی خواستی زیادم هزینه کنی، بسته های اقتصادی هم داشت.خلاصه اون شب کارم راه افتاد و آبروم جلوی همه به خصوص مادرم که خیلی دوستش دارم حفظ شد. واقعیتش من قبلا خیلی اهل خرید اینترنتی و این داستان ها نبودم ولی از اون دفعه، یه جورایی معتادش شدم. شما تجربه هاتونو بگین؟ براتون پیش اومده دقیقه نود کادو لازم بشین و ندونین از کجا کادو بخرین؟!!