بزرگتر ها هم هم اندازه بچه ها و یا در مواقعی بیشتر از بچه ها از جشن تولد لذت می برند و از اینکه با برنامه شما لحظاتی را با هم می خندید و شاد هستید بسیار برایشان فوق العاده است. اگر جشن تولد شما خیلی جدی برگزار می شود و تا 50 ، 60 نفر مهمان دارید پس باید تمام کارهای فانتزی تولد را انجام بدهید. حالا می پرسید چطوری؟

یک جشن تولد برای بزرگتر ها که دوست ها و فامیل هم دعوت باشند معمولا ترکیبی از شام و کیک و موزیک و سرگرمی است.

لیست کارهای مربوط به تولد:

از یک ماه قبل لیست کارهای تولد را بنویسید،

آماده شدن برای یک مهمانی تولد با زمان اضافی بهترین راه برای تضمین این است که شما یک جشن تولد رایگان را بدون هیچ زحمتی خواهید داشت.

·         انتخاب تاریخ جشن: بهترین زمان برای تولد گرفتن آخر هفته است که تمام مهمان ها حضور داشته باشند و این تاریخ می تواند نزدیک ترین آخر هفته به تاریخ تولد باشد.

·         انتخاب محل برگزاری: اگر مهمان های شما فقط دوستان و فامیل هستند بهترین جا خانه است ولی اگر می خواهید رسمی تر برگزار کنید پیشنهاد می شود با رستوران یا سالنی صحبت کنید.

·         لیست مهمان ها: حتما یک لیست از تمامی مهمان هایی که می خواهید برای تولد دعوت کنید تهیه کنید تا هیچ کس از قلم نیفتد.

·         ارسال دعوت نامه تولد: بلافاصله بعد از اینکه مکان و تاریخ تولد مشخص شد، دعوت نامه ها را بفرستید.

·         هزینه های برگزاری تولد: با برنامه ریزی از قبل، جلوی بسیاری از هزینه های اضافی را بگیرید.


 

برنامه ریزی جزئیات تولد، 3 هفته قبل از جشن

چند هفته مانده به تولد به برنامه ریزی برای منوی غذاها، دکور و سرگرمی ها و یا بازی های تولد می گذرد.

·         بوفه غذا: بوفه بهترین روش برای سرو غذا در تولد است مخصوصا اگر تولد را در خانه یا رستوران می گیرید. این روش بسیار ارزان تر از منوهای دیگر است. ضمنا شما می توانید در حالی که انتظار شام برای خدمت در اختیار شما قرار می گیرد، میان وعده ها را برای مهمانان سرو کنید.

·         دکور: اگر رنگ زمینه(تم تولد) خاصی را در نظر داشته باشید که برای دکور استفاده کنید بسیار عالی است.

·         سرگرمی: برای اینکه بیشتر مهمان هایتان را سر ذوق بیاورید بهتر است یک بازی یا سرگرمی طراحی کنید و موزیکی متناسب با آن برای تولد در نظر بگیرید.

·         کادو یادگاری جشن تولد: مطمئن باشید مهمانان شما از یادگاری جشن تولد استقبال می کنند و سعی کنید سبک کادو های یادگاری جشن با تم تولد یکی باشد.