کارت تولد بهترین دوستت سزاوار چیزی نیست جز شیرین ترین آرزوها، پیام های دلخواه و نقل قول ها. راستی چقدر دوستی هایمان را حفظ می کنیم؟




دوستیتان را با یک کارت تبریک آماده بی ارزش نکنید. تولد دوستتان را با ارسال پیام تبریک زیبایی در Facebook و  یا Twitter  زیباتر کنید. کارت تبریک زیبایی درست کنید و بهترین جمله ای که به ذهنتان می رسد برای تولد دوستتان بنویسید. شاید این متن تبریک ها کمکتان کند:

·         تولدت مبارک ای دوستی که من را بیشتر از هرکس می شناسی.

·         دوستی ما شبیه خورشید است، حتی زمانی که نمی توانی من را ببینی، من برای تو می درخشم. تولدت مبارک.

·         دوستی همچون تو، برایم همه چیز است، تولدت مبارک.

·         ممنون برای اینکه حرف های نگفته ام را شنیدی، احساساتم را فهمیدی، تولد مبارک دوست من.

·         همینکه در کنار منی، احساس آرامش می کنم دوست من، تولدت مبارک.

·         تفاوت تو با دیگران این است. آنها من را مانند بقیه نگاه می کنند، اما تو من را متفاوت می بینی.تولدت مبارک.

·         من خواهری نداشته ام، اما اگر می داشتم مطمئنا بهترین جایگزین تو بودی. ممنون که دوست منی و بهترین خواهر از مادری دیگر!

·         مهم نیست زندگی ما را به کجا می برد و یا چقدر از هم دوریم، مهم این است که خاطره دوست مان تا ابد در قلب من است. تولدت مبارک.

·         تولد تو، فقط سنت رو نشان نمی دهد، بلکه نشان می دهد که 1 سال دیگر به سن دوستی ما اضافه شده، دوستی قدیمی.تولدت مبارک دوست خوبم.