انواع پک های کادو، از کادوی کریسمس تا کادوی نوزاد، همگی در اینجا هستند. این نمونه های پک کادو شما را به وجد می آورد چراکه هدیه دادن به روش سبد هدیه بسیار جدید است و برای کسانی که دوستشان داریم حتما لذت دارد. پس با سارپیدا همراه باشید. در این قسمت 10 مدل پک کادو برایتان به اشتراک گذاشته ایم و در مقالات بعدی ادامه دارد.

·         پک کادوی بستنی: تمام وسایل بستنی خوردن را یکجا جمع کنید. اینجا می توانید در یک سبد زیبا مقداری نان بستنی، قاشق های چوبی،  پاستیل های رنگی و یک بسته بستنی مورد علاقه کسی که برایش هدیه می برید را قرار دهید و یک پک کادوی خاص درست کنید و  برای تولد و یا تبریک کادو بدهید. این سبد های کادو در حال حاضر در بعضی فروشگاه ها هم پیدا می شود.

·         کادو به درخشندگی خورشید : یک پک کادوی خورشیدی درست کنید. یعنی چی؟ هرچی وسایل زرد رنگ مناسب هدیه دادن هست بخرید و زر ورقی بپیچید و هدیه بدهید. این وسایل می توانند لیوان، یک بسته شکلات با بسته زرد رنگ، لاک زرد و ... هر چیز زیبای دیگر باشند که در کنار هم یک کادوی خاص را برای تولد درست می کنند.

·         پک کادوی دانشجویی: هر چیزی که یک دانشجوی جدید برای رفتن به دانشگاه یا مدرسه به آن نیاز دارد را برایش هدیه دهید. چند مدل دفتر یا کلاسور، مداد و خودکارهای رنگی و حتی چند قاب عکس ساده که برایش دور شدن از خانواده راحت تر شود.

·         پک کادوی صبحانه دونفره( سبد هدیه صبحانه) : پارتنرتان را خوشحال کنید. در روز تولدش و یا روز ولنتاین هدیه ای دو نفره آماده کنید. مثلا با قرار دادن چند مدل نان تازه و شکلات صبحانه و یک کیک خانگی در یک سبد حصیری، عشقتان را در کادویی پک کنید و به او هدیه کنید.

·         پک کادوی بهاری: سبد هدیه شما می تواند متفاوت باشد. با هدیه دادن یک پک زیبای بهاری بخصوص به خانم ها، آن ها را خوشحال کنید. این سبد کادو شامل لوسیون، صابون معطر، روغن های معطر و حتی یک کتاب روانشناسی خوب می تواند باشد.

فیلم های آموزش کادوسازی در اینستاگرام سارپیدا

·         پک کادوی عاشقان قهوه(سبد هدیه کافی) : دوست دارید همچین کادویی بگیرید؟ حتما برای عاشقان قهوه بهترین هدیه خواهد بود. یک پک کادو درست کنید و یک لیوان قهوه، چند مدل قهوه، شکلات تلخ و هرچیزی که عطری از قهوه و شکلات دارد در آن جای دهید. این پک کادو آماده وجود دارد می توانید به جای صرف وقت آنلاین هم سفارش دهید.

·         پک کادوی میوه ای : این بار در شیشه ای هدیه تان را پک کنید. برای کسانی که انواع شربت های خانگی را دوست دارند مقداری آلبالو و یا توت فرنگی تهیه کنید و با آن شربت درست کنید و برای تولد دوستتون او را خوشحال کنید. می توانید بطری شربت را در این شیشه بزرگ قرار دهید و در کنارش مقداری میوه فصل بریزید تا حس و حال تازگی بدهد.

·         پک کادو برای کسی که به تازگی مادر شده : این کادو متعلق به مادر است نه نوزاد. خب وقتی مادر پس از زایمان به خانه برمی گردد باید هدیهه ای برایش آماده کرده باشیم. چی بهتر از این که به زیبایی و سلامتی او فکر کنیم و در سبدی زیبا انواع کرم های ضد چروک و صابون های معطر را قرار دهیم و به او پکی کادویی خاص هدیه دهیم.

·         پک کادوی عروس: حتما شنیده اید که برای حمام عروس هدایایی می برده اند. این رسم هنوز هم در اروپا و آمریکا رایج است. در سبدی زیبا وسایل یک حمام رمانتیک را فراهم می کنند و با قرار دان مقداری صابون و عطر های خوشبو، عروس را خوشحال می کنند.

·         پک کادوی مادر: هیچ هدیه ای برای مادر کافی نیست چرا که محبت مادر قابل جبران کردن نیست. برای مادرتان بر اساس سلیقه اش پک کادویی زیبا بسازید. با قرار دادن شمع، گیاه های زیبا و حتی کتاب مورد علاقه اش اینبار متفاوت هدیه دهید.

شما چه مدل پک کادویی دوست دارید؟

سایت هدیه سارپیدا 

منبع