در ادامه پست قبل، 10 مدل دیگر از پک کادو برای انواع مناسبتها مانند تولد، سالگرد و یا هر مناسبت دلخواه را برایتان قرارداده ایم تا روش های جدیدی برای هدیه دادن را بکار ببرید و عزیزانتان را خوشحال کنید.


·         پک کادوی رویایی: برای هدیه دادن به کسی که دوستش دارید تنوع به خرج دهید. این کادو ترکیبی از وسایل دکوری زیباست که برای هر خانمی لذت بخش است. این پک کادو شامل جعبه جواهر، حلقه گل برای روی درب اتاق خواب، گوشواره و یا هر زیورآلات دیگری که برای یک خانم مناسب باشد است و همگی در یک جعبه قرار می گیرند و می توانید او را خوشحال کنید.

 

·         پک کادوی گریل: گریل کردن غذا و آشپزی را دوست دارد؟ این کادو حتما برای پدرتان و یا همسایه جدید که به محلتان آمده مناسب است. سبدی از وسایل لازم برای گریل کردن در فضای باز آماده کنید مانند دستگیره گریل، سس باربیکیو، اسپری مخصوص گریل و هرچیزی که لازم است و تهیه آن در توانتان هست و کادویی خاص بدهید.

 

·         پک کادوی پنکیک: هرکسی پنکیک دوست دارد و بهترین هدیه برای هر موقعیتی است. برای کادوی تولد و یا جشن سالگرد می توانید این پک هدیه را درست کنید و یا از فروشگاه ها تهیه کنید. سبدتان را با پودرهای لازم، چیپس شکلاتی و ... پر کنید و به کسی که دوستش دارید هدیه دهید.

 

·         پک کادوی دخترانه: خب چی بهتر از این که برای کادو دادن به یک دختر شاد، این سبد را آماده کنیم. این هدیه می تواند شامل مجله های مد، لاک ناخن، وسایل اسکراب پا و دیگر وسایل دخترانه باشد که شما با هدیه دادن آن او را شگفت زده می کنید.

·         پک کادو برای دوستداران پاستا: شاید در کشور ما از این قبیل هدیه ها زیاد جا نیفتاده باشد اما چی بهتر از اینکه به جای خریدن هدیه ای که بلا استفاده است و یا مثل شیرینی ضرر دارد، وسایل ضروری تری را برای هم هدیه ببریم. کمتر کسی هست که پاستا دوست نداشته باشد و این سبد کادو برای خیلی از مناسبت ها می تواند کادوی مناسبی باشد. داخل سبد را با پاستا، سس مخصوص و ادویه ها پر کنید.

 

 * مطالب آموزشی، انواع فیلم کادوپیچی و جدیدترین محصولات در اینستاگرام سارپیدا


·         پک کادوی باربیکیو: خب امسال برای کادو به پدرها دیگر نگران نباشید. یک سبد با سس های باربیکیو و لوازم دیگر می تواند کادوی جالبی باشد.

 


·         پک کادوی خواهرانه: وقتی خواهرتان یعنی بهترین دوست زندگی تان ازدواج می کند و از خانه می رود، برای رفع دلتنگی حتما کادویی آماده می کنید. این کادو می تواند شامل دفتر خاطرات، چند مدل لوسیون و وسایل دخترانه و عکس های بچه گی تان باشد تا خواهرتان را خوشحال کنید.

 

·         پک کادو رمانتیک: برای قرار های عاشقانه درست کردن و یا خریدن یک پک کادوی زیبا حتما بهتر خواهد بود. این سبد هدیه می تواند شامل شکلات، نوشیدنی با توجه به فرهنگی که در آن زندگی می کنیم و حتی یک فیلم باشد که شب شادی را در کنار هم بگذرانند.

 

·         پک کادو شکلاتی: دوستتان شکلات دوست دارد؟ خب یک بسته پر از شکلاتهای سفید تکه ای آماده کنید تا بتواند شکلات سفید داغ خوشمزه ای بخورد.

 

·         پک کادوی عروس: آماده کردن هدیه برای نوعروس و خانه جدیدش کار لازمی است. چی بهتر از این که یک وسیله برقی مورد نیاز عروس داماد را به عنوان سبد کادو در نظر بگیریم و داخلش را با شکلات یا ... پر کنیم.

 

·         پک کادو نوزاد: نوزاد جدیدی به خانواده آمده؟ خب ورودش را به خانواده با درست کردن این کادو تبریک بگویید. کوچولویی که تازه به این دنیا آمده، کادو لازم دارد.

منبع