برای بعضی ها، روز ولنتاین یعنی خریدن گل یا شکلات های گران قیمت. اما برای گروهی دیگر این روز، روزی است برای نشان دادن عشق درونی شان به کسی که برایشان خاص است. بدون اینکه کاری به تفکر بقیه نسبت به ولنتاین داشته باشیم، باید امسال بهترین هدیه را برای ابراز عشق و دوست داشتنمان بدهیم. با کمی عاشقانه بودن ، کمی برنامه ریزی و خلاقیت ، شما هیچ وقت قلب عشق تان را از دست نخواهید داد.

1.       هدیه ای به درد بخور

کادوی مخصوص روز ولنتاین معمولا یک بسته پر از شکلات و آبنبات و گل است. در این سبک هدیه نیز مقدار زیادی انعطاف پذیری وجود دارد. مثلا چرا همیشه باید همین اقلام در سبد هدیه باشد؟ می توانیم به جای این کار، کادوهایی که یک خانم بیشتر دوست دارد و مصرف می کند را در ولنتاین به او بدهیم، مثلا ست لوازم آرایش.

2.       کادویی که بپوشد

خب خیلی راحت است که برای هدیه ولنتاین به سراغ اکسسوری بروید، اما بهتر است کمی حوصله به خرج بدهید و کتی شیک و یا لباس مجلسی برای خانم مورد علاقه تان بخرید و یا ساعتی شیک هدیه دهید. این موارد را ببینید.

ساعت: ساعت برای خانم هایی که به جذابیت خودشان خیلی اهمیت می دهند، بهترین هدیه است چرا که در مجالس با آن خودنمایی می کنند و همیشه شما را با این هدیه دوست خواهند داشت.

روسری یا شال: جزو کادوهایی که است بسیاری از مردها برای خانم هایشان می خرند، حالا این شال می تواند بافتمی باشد تا در هوای سرد و برفی استفاده کند و یا شال های رسمی برای مهمانی و بیرون.

کفش: اگر سایز پای او را دقیقا می دانید، معطل نکنید و کفشی برای هدیه ولنتاین انتخاب کنید.

3.       یک بسته کادو

اگر خانم مورد علاقه تان همیشه برای دکور اتاق خواب زیباترین شمع ها را انتخاب می کند پس یعنی دکور برای او در الویت است. می توانید یک هدیه خاص برای ولنتاین به او بدهید. وسایل دکوری اتاق خواب مانند قاب عکسی برای عکس های دو نفره تان، شمع های معطر، حلقه گلی برای روی درب اتاقتان و ... همه اینها می تواند در کنار هم یک کادوی زیبا را برای او بسازد.


 اگر او به چرم های طبیعی علاقمند است می توانید یک بسته ترکیبی درست کنید و شمع و چرم را در کنار هم به او هدیه بدهید.

 

4.       یک کادوی خلاقانه

اگر او علاقه زیادی به آشپزی دارد، فقط به او کتاب آشپزی ندهید. اگر به بازی علاقه دارد، فقط یک کنسول بازی نخرید. کمی خلاق باشید. مثلا برای خانمی که عاشق آشپزی است، در یک رستوران معروف یک میز رزرو کنید تا با سرآشپز معروف آنجا همه با هم شام بخورید و معاشرت کنید. یک میز بازی بخرید و باهم بازی کنید.

5.       هدیه ای عاشقانه

اول اینکه هدیه ای بخرید که نشان بدهد قلبا چقدر او را دوست دارید که می تواند این کادو یک بسته شکلات باشد برای خانمی که شیفته شکلات است ولی مهم تر از آن حرفها و کلماتی که است که می گویید.

مثلا یک هفته اتاقی در یک هتل جنگی کرایه کنید تا عشق و علاقه تان را نشان دهید. روزها با صدای پرنده ها در کنار هم بیدار شوید و خانم تان را شاد کنید.

6.       نامه عاشقانه

حرف های دلتان را برای خانمی که دوستش دارید بنویسید. نوشتن باعث می شود عشقتان ماندگارتر شود. نامخ را با خط خودتان بنویسید و یا از اشعار زیبا و عاشقانه استفاده کنید تا او متوجه عشق شما بشود. این هدیه ولنتاین هیچ وقت فراموش نخواهد شد. نامه تان را در کارت پستالی زیبا بنویسید تا به یادگار بماند.