سلام دوستای عزیز

از اینکه وبلاگ ما را دنبال می کنید ممنونیم. تصمیم ساخت این وبلاگ از آنجا نشات گرفت که گروه کادوسازی سارپیدا به دنبال راهی برای یاد دادن شادتر زندگی کردن افراد بود، چون همانطور که می دانید شادی در درون همه ماست و این خود ما هستیم که با تفکرمان می توانیم شادتر و با عشق زندگی کنیم و چرا این شادی را هدیه ندهیم؟!

تقدیم عشق به کسانی که دوستشان داریم با راه های ساده و کم هزینه می تواند باعث شود دیگر برای ابراز عشق موانعی مانند گرانی دست و پاگیرمان نشود، بر همین اساس تصمیم گرفتیم با تهیه مطالبی کاربردی و ساده و غیرتکراری از بهترین منابع خارجی شادی را به خانه های شما بیاوریم.

حالا امروز تصمیم داریم یک نظرسنجی برگزار کنیم تا بدونیم مطالبی که تا به امروز در وبلاگ خبری سارپیدا قرار دادیم چقدر برای شما مفید بوده است. دوست داریم با ما در ارتباط باشید و در بهتر کردن این وبلاگ به ما کمک کنید. مطالبی که تا به امروز در این صفحه قرار گرفته است در چند دسته بندی جای می گیرد از جمله :

مطالب آموزشی کادوپیچی

راهنمای تزئینات مراسم ها

انواع راهنمای خرید هدیه

رنگ شناسی کادوها

و مطالب مربوط به شادی و سبک زندگی

حالا از شما می خواهیم تا برای ما بنویسید که کدام دسته از این مطالب بیشتر برایتان مفید بوده است تا در بهتر شدن مطالب این مجله خبری ما را یاری نمایید. همچنین در صفحه اینستاگرام ما فیلم های آموزشی کادوسازی هر هفته آپلود می شود که در صورت عضویت در صفحه ما، لطفا نظراتتان را در رابطه فیلم ها نیز برای ما ارسال کنید.