عکس ها زنده کننده خاطرات هستند. این روزها همه ما کلی عکس های زیبا داریم که با دوربین های دیجیتالی گرفتیم و در هارد کامپیوترهامون ذخیره شده و از دیدنشان محروم هستیم. درسته که حجم بیشتری عکس می تونیم داشته باشیم اما دیدن و دست گرفتن عکس، لذت دیگری دارد. حالا در اینجا به شما یاد می دهیم که چطور با روشی ساده و البته با سلیقه، آلبوم عکسی زیبا درست کنید و آن را به کسی که دوستش دارید، مثلا مادرتان، هدیه دهید.

خب شما برای درست کردن این کادو به یک رول ربان احتیاج دارید. اگر رولی قدیمی در خانه داشته باشید هم مشکل حل می شود، البته  که هم از ربان آن استفاده می کنید و هم رول به کارتان می آید.

ابتدا رول خالی ربان را بردارید و یک سر مقوایی آن را به دقت و تمیز جدا کنید.

حالا یک ربان بلند بردارید و به تعداد عکس هایی که می خواهید برای آلبوم خاطرات درست کنید، مقواهای گرد رنگی ببرید و عکس ها روی آن بچسبانید و همگی آنها را با فاصله به ربان بچسبانید.

سپس کف رول را به چند قطره چسب آغشته کنید و پشت اولین عکس متصل به ربان را به آن بچسبانید تا همگی بصورت لایه ای روی هم قرار گیرند.

قسمت رویی رول را که قبلا جدا کرده بودید، بردارید و با کاغذ رنگی و تور رو ربان تزئین کنید و پشت آخرین عکس را هم به آن بچسبانید.

حالا شما یک آلبوم متصل دارید. برای کادو دادن دست دست نکنید. خوشحال کردن کسانی که دوستشان داریم، بهترین کار است.

اینستاگرام سارپیدا- انواع فیلم های کادوسازی

منبع