وبلاگ فروشگاه آنلاین هدیه سارپیدا

مجله فرهنگی و آموزشی سارپیدا

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

بهترین کادو برای نوزاد

خریدن هدیه برای خانواده، دوستانتون و یا نوزاد خودتون کار خیلی لذت بخشی است. در بین تمام کادوهایی که می بینیم، هدیه های ست شده جزو بهترین انتخاب ها هستند که هم در فروشگاه های کودک و نوزاد می توانید پیدا کنید و هم از فروشگاه های آنلاین هدیه بخرید. دلیلی ندارد که همیشه برای هدیه نوزاد طلا بخریم. بیاییم کمی سلیقه به خرج بدهیم و ابتکار داشته باشیم. به علاوه دادن کادوهای این چنینی هم باعث می شود پدر و مادر نوزاد که روزهای اول سرشان شلوغ است بتوانند درجا از هدیه کاربردی شما برای نوزادشان استفاده کنند.

اگر شما اهل اینکه زیاد دنبال هدیه بگردید نیستید و یا هنر های گلدوزی و شماره دوزی را به خوبی نمی دانید، این کادوها انتخاب خوبی است.

1.       لباس و و سایل مورد نیاز روزانه نوزاد :  هرچه ساده تر، بهتر. یک بلوز نوزاد ساده و چند عدد ماژیک مخصوص پارچه بخرید و اسم نوزاد تازه رسیده را روی آن بنویسید و یا گل های زیبا نقاشی کنید. حتی اگر کودکی در خانه دارید از او بخواهید نقاشی های کودکانه ای روی بلوز بکشد. این کادو بی شک خاص ترین هدیه ای است که نوزاد و مادرش می گیرند.

2.       سبد هدیه رنگارنگ : انواع مختلفی از پستانک، قاشق غذای کودک، عروسک، پیشبند و ... بخرید و در سبدی تزئین کنید. حتی اگر وقت این کار را ندارید، الان با پیشرفت خرید آنلاین، می توانید آنلاین اینچنین سبد های هدیه ای را بخرید.

3.       کادو برای نوزاد دختر : اگر به دنبال هدیه برای یک نوزاد دختر ناز و مامانی هستید باید بگویم که انتخاب های زیادی دارید و به اصطلاح دستتان باز است. شما می توانید از انواع پتوی نوزاد، حوله حمام، بشقاب غذای رنگارنگ، سنجاق سر های کوچولو و .... برای کادوی نوزاد بخرید.

4.       کادو برای نوزاد پسر : شما به دنبال هدیه برای نوزاد شازده هستید. خب انتخاب های خوبی دارید. می توانید هدیه های مانند وسایل بازی ماشین و هواپیما بخرید که مطمئنا از 1 سالگی به بعد برایش مناسب است. البته دقت کنید که فقط به توصیه مغازع داران توجه نکنید، شما با دقت برای شازده خرید کنید تا کادوی منحصر به فردی بدهید.

5.       هنرهای دستی : اگر گلدوزی می دانید بهترین هدیه برای یک نوزاد دختر این است که یک بلوز یا پیراهن ساده بخرید و جلوی آن را یک گل زیبا گلدوزی کنید و در نهایت در توری بپیچید و به عنوان کادوی نوزاد ببرید.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مجله سارپیدا

به متولدین هر ماه چه کادویی بدهیم؟ فروردین

اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که اعتقادی به فال ندارید ولی مطمئنا باور دارید که اغلب افراد متولد هر ماه دارای خصوصیات، علایق و سلیقه‌های مشترک و شبیه به هم هستند. البته این شباهت‌ها نسبی بوده و ممکن است افراد متولد یک ماه دارای تفاوت‌ها و اختلاف‌هایی در جنبه‌های مختلف نیز باشند.
یکی از معضلات امروزه‌ی ما انتخاب کادوی تولد است. حتما شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید. ولی نگران نباشید، می‌توانید با لیست علایق و خصوصیاتی که ما برای متولدین ماه‌های مختلف سال برای شما فراهم کرده‌ایم یک هدیه مناسب برای عزیزان و دوستان خود تهیه کنید.

فروردین:

متولدین اولین ماه سال فعال و پرانرژی‌اند. به دلیل هیجانی و عجول بودنشان خود کادو برایشان مهم‌تر از تزیین و کادوپیچی آن است. کادوی این افراد را حتما در روز تولدشان به او بدهید در غیر اینصورت باعث دلخوری او می‌شوید. وسایل پر زرق و برق و تجملی، جواهرات، گل، وسایل مربوط به آشپزخانه و آشپزی، هر چیز هیجان‌انگیز مانند بلیت کنسرت، گوشی موبایل، لوازم آرایش و... می‌تواند متولد فروردین را خوشحال کند.

منبع

۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مجله سارپیدا

24 هدیه و کاردستی بهاری

خانه تان را بهاری کنید. فرقی نمی کند با گل های تازه باشد یا مصنوعی. این کارهای آسان و خانگی طراوت بهاری را به محل زندگی تان می آورد. این طراوت را به کسانی که دوست داریم هم هدیه کنیم و با دادن کادوهای بهاری، دوستانمان را شاد کنیم.

1.       این دسته گل های کوچک به راحتی ساخته می شوند و برای قرار دادن روی پاکت هدیه و یا کارت پستال شما مناسب هستند.

2.       شما می توانید هدیه ای بهاری به همسایه تان بدهید. با درست کردن گلوله های بذر گل و چیدن آنها در جعبه ای مانند جعبه شکلات، کادویی خاص به همسایه و دوستتون بدهید.

3.       قاب های گل زیبا. می توانید با استفاده از سایت های طراحی که طرح هایی از گل ها را به رایگان قرار داده اند، یک سری عکس و نقاشی گل را پرینت کنید و قاب کنید و به دوستتان هدیه بدهید و دست خالی به مهمانی عصرانه نروید.

4.       قابی از شکوفه های بهاری درست کنید. با داشتن یک قاب مخصوص گلدوزی و چسباندن گل و شکوفه های بهاری مصنوعی کسی باورش نمی شود که این حلقه گل مصنوعی باشد.

5.       با چسباندن این برچسب های الهام گرفته از طبیعت روی شیشه های شیر و یا مربای قدیمی تان و قرار دادن چند شاخه گل زیبا، هدیه ای زیبا بسازید و به دیدن مادرتان بروید.

6.       تزئینات گل برای هر سفره  و میز غذایی زیباست. با تزئین کردن دستمال سفرها با گل های تازه، چیدمانی خاص به غذایتان بدهید.

7.       با استفاده از یک تکنیک گل فشرده، احساس شادی را به صندلی حمام خود اضافه کنید.

8.       از این نمک حمام معطر برای ریلکس کردن استفاده کنید. با ترکیب کردن برگ گل رز با نمک حمام، احساس آرامش می کنید.

9.       گلدان خودتان را بسازید. تنها راه ساختن سبد گل، اسفنج و سبد نیست. شما می توانید با یک خلاقیت، از وسایل بلااستفاده خانه تان بهترین کاربری را بگیرید.  به راحتی با کنار هم قرار دادن 9 بطری شیر یک سایز در 3 ردیف 3تایی و بستن آنها با طناب کنفی، گلدانی بزرگ بسازید و در هر کدام نوعی گل بهاری و تازه قرار دهید. روی میز هال بگذارید و از زیبایی آن لذت ببرید.

10.   استفاده از سبدهای قدیمی. برای ساختن گلدانهای رنگی خاص.

11.   چه کسی مجبورمان کرده که حتما در گلدان گل بکاریم؟ با عمودی قرار دادن یک پالت چوبی و کاشت گل های حیاط در آن، زیبایی به خانه تان بدهید.

12.   نورهای الهام بخش. با قرار دادن لامپ های ال ای دی کوچک در وسط گل مصنوعی های سفید، محیطی رویایی برای خودتان و همسرتان بسازید و این بهترین کادو است.

13.   شیشه مربای نقاشی شده. شیشه مرباهاب قدیمی را دوباره رنگ کنید و گل های تازه باغچه را در آنها بگذارید.

14.   قاب گل. یک فریم قدیمی که شاید استفاده ای مانند صفحه کباب پز را داشته بردارید، تمیز کنید و با چسباندن چند شاخه گل و عکس کسی که به او کادو می دهید، کادویی خاص بسازید.

15.   گل های کاغذی را به نخی بکشید و شومینه خانه را در فصل بهار، تزئین کنید.

16.   گل های رنگارنگ. گل های مخروطی کاج را که در فصل پاییز جمع کرده اید در ظرف های مختلف رنگ فرو ببرید و بگذارید خشک شوند. با چیدن این کاج ها در ظرفی، گویی گل های داوودی در خانه دارید.

17.   کنسول قدیمی تان را دوباره نو کنید. با استفاده از کاغذ های مخصوص پتینه و بریدن گل های آن، گل ها را به قسمت های مختلف کنسول با چسب چوب بچسبانید و روی آن را روغن جلا و یا کیلر بزنید.به خودتان هدیه بدهید.

18.   گل های تازه باغچه را بچینید و دست گلی زیبا درست کنید. با ربان هایی که در خانه دارید آن را تزئین کنید و به دیدن دوست صمیمی تان بروید و با دادن این هدیه خوشحالش کنید.

19.   پارچه های گلدار بخرید و کوسن های خانه را با رنگ های بهاری تزئین کنید.

20.   با روش پتینه قاب آیفون تان را نو کنید.

21.   از گل های سنجاق سر های قدیمی استفاده کنید و نگذارید در کشو خاک بخورند. آنها را با آهنربا به در یخچال بچسبانید و یا به عنوان گیره عکس ها استفاده کنید.خانه را با این دکورهای کوچک شاد کنید.

22.   با مخلوط شکر غلیظ شده آبنبات هایی بسازید که در وسط آنها یک گل بهاری قرار گیرد. هدیه ای زیبا برای مادرتان.

23.   گل را در شیشه ای بگذارید و داستان های افسانه ای قدیمی را به خانه تان بیاورید.

24.   با استفاده از کاغذهای چسبی و گل های زیبای بهاری، پنجره ای از گل بسازید.

برای دیدن ویدئو های آموزشی، پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مجله سارپیدا

6 حقیقت درباره هدیه دادن

براساس تحقیقی که یکی از موتورهای جستجوی آنلاین هدیه در آمریکا بر روی 1300 نفر آمریکایی با متوسط درآمد سالانه 50000 دلار انجام داده است، حقایق جالبی درباره کادو دادن بدست آمده که دانستن آن حتما برای شما هم خالی از لطف نیست.

 این 6 حقیقت را در اینجا باهم مرور می کنیم.

1.       پدربزرگ و مادربزرگ ها بزرگترین مصرف کننده ها هستند اما پدربزرگ ها باید مهارت های خرید خود را بهتر کنند. طبق آمار متاسفانه پدربزرگ ها سلیقه کمتری در هدیه دادن به خرج می دهند و در آخر لیست بهترین هدیه هستند.

2.       مادرتان شما را بهتر از هرکس می شناسد. در این نظرسنجی ، مادرها سومین احتمال را داشتند که بهترین هدیه را بدهند. آنها بهتر از هر کس دیگری می دانند که آیا شما آن هدیه را دوست دارید یا نه. البته بعد از مادرها، دختر ها بهترین هدیه ها را می دهند. بعد از مادرها و دخترها، زن و شوهرها بهترین هدیه دهندگان هستند و در 46% موارد این موضوع صادق است. چرا که بعد از چندسال زندگی کنار یکدیگر مطمئنا همدیگر را خوب می شناسند.

3.       خرید هدیه برای زنان و پدران بسیار سخت است، بنابراین ما پیشنهاد می کنیم آنها را اول در لیست خرید خود قرار دهید. بعد از آن شوهر و مادر قرار دارد و در آخر، خرید هدیه برای برادر ها سخت است.

4.       خرید هدیه کریسمس پول هدر دادن نیست. تحقیقات در 58% موارد نشان می دهد که هدیه دادن در کریسمس باعث گرم شدن روابط می شود.

5.       هدیه دادن استرس آور است. تحقیقات نشان می دهد که اکثر مردم خرید کادو را کاری سخت و البته تفریحی می دانند.و جالب است بدانید که 11% مردان بخاطر استرسی که در انتخاب هدیه می گیرند از زیر هدیه دادن در می روند، ما اینجاییم که به شما کمک کنیم.

6.       بیشتر مردان نسبت به زنان احساس می کنند که پول و لوازم لوکس تعطیلات را خاص تر می کند. بر خلاف آنچه شما ممکن است فکر کنید، مردان دوست دارند در تعطیلات با سبک زندگی لوکس خستگی خود را از بین ببرند.

درست است که هدیه دادن ممکن است سخت به نظر برسد اما امروز با استفاده از ابزارهای آنلاین و مجلات راهنمای هدیه می توان براساس سلیقه کسی که دوستش داریم هدیه ای بسازیم و یا بخریم. برای کادو دادن هیچ بهانه ای نیاورید چراکه ابراز عشق و دوست داشتن منجر به گرمی روابط و ایجاد احساس مثبت می شود که نتیجه آن در زندگی مشهود است.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مجله سارپیدا

نظرسنجی کادو سازی سارپیدا

سلام دوستای عزیز

از اینکه وبلاگ ما را دنبال می کنید ممنونیم. تصمیم ساخت این وبلاگ از آنجا نشات گرفت که گروه کادوسازی سارپیدا به دنبال راهی برای یاد دادن شادتر زندگی کردن افراد بود، چون همانطور که می دانید شادی در درون همه ماست و این خود ما هستیم که با تفکرمان می توانیم شادتر و با عشق زندگی کنیم و چرا این شادی را هدیه ندهیم؟!

تقدیم عشق به کسانی که دوستشان داریم با راه های ساده و کم هزینه می تواند باعث شود دیگر برای ابراز عشق موانعی مانند گرانی دست و پاگیرمان نشود، بر همین اساس تصمیم گرفتیم با تهیه مطالبی کاربردی و ساده و غیرتکراری از بهترین منابع خارجی شادی را به خانه های شما بیاوریم.

حالا امروز تصمیم داریم یک نظرسنجی برگزار کنیم تا بدونیم مطالبی که تا به امروز در وبلاگ خبری سارپیدا قرار دادیم چقدر برای شما مفید بوده است. دوست داریم با ما در ارتباط باشید و در بهتر کردن این وبلاگ به ما کمک کنید. مطالبی که تا به امروز در این صفحه قرار گرفته است در چند دسته بندی جای می گیرد از جمله :

مطالب آموزشی کادوپیچی

راهنمای تزئینات مراسم ها

انواع راهنمای خرید هدیه

رنگ شناسی کادوها

و مطالب مربوط به شادی و سبک زندگی

حالا از شما می خواهیم تا برای ما بنویسید که کدام دسته از این مطالب بیشتر برایتان مفید بوده است تا در بهتر شدن مطالب این مجله خبری ما را یاری نمایید. همچنین در صفحه اینستاگرام ما فیلم های آموزشی کادوسازی هر هفته آپلود می شود که در صورت عضویت در صفحه ما، لطفا نظراتتان را در رابطه فیلم ها نیز برای ما ارسال کنید.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مجله سارپیدا

9هدیه دست ساز برای روز پدر

حتما می خواهید برای روز پدر کادویی تهیه کنید. خب به این فکر کرده اید که می توانید کادوهایی زیبای دست ساز را به پدرتان هدیه کنید؟

اینجا چندین مدل هدیه روز پدر برای شما قرار داده ایم که به خصوص برای کودکان شما که می خواهند برای پدرشان هدیه درست کنند، خیلی مناسب است.

1.       برای پدرتان یک کارت تبریک خاص بسازید. با استفاده از چند رنگ مقوا و کمی سلیقه به خرج دادن می توانید کارت تبریکی به شکل پیراهن و کروات مردانه درست کنید و برای روز پدر به پدرتان هدیه دهید.

2.       اگر همیشه سیم شارژر و یا هندزفری گوشی پدرتون در هم گیر می کند و چند دقیقه وقتش را می گیرد، شما می توانید با استفاده از یک تکه چرم و یا پارچه ضخیم یک جاسیمی درست کنید و این گوریدگی را حل کنید.

3.       خب برای پدرهای اهل ساخت و ساز می توانید یک کیسه درست کنید تا برای جابجایی الوارهایی که برای تعمیرات خانه کاربرد دارد، راحت تر باشند.

4.       آیا پدرتان لیوان زردرنگش را با بقیه لیوان ها اشتبه می گیرد؟ خب شما می توانید با نقاشی کردن یک سیبیل با مزه روی ماگ پدر، آن را از دیگر ماگ ها متمایز کنید.

5.       برای پدرها اکثرا کنترل تلویزیون را تو دست دارند و اختیار کانالها با آنهاست، هدیه مناسب می توانید ساختن کوکی های با مزه به شکل ریموت کنترل باشد تا هم سورپرایز شوند و هم بخندند.

6.       با استفاده از تکه ای برزنت و دوختن هر 3سانتی متر از آن می توانید یک جا ابزاری خوب و مفید برای پدرتان بسازید. زیر هر قسمت را با ماژیک مخصوص پارچه شماره آچار را نیز بنویسید تا استفاده از آن آسان تر شود.

7.       جاعینکی متفاوت بسازید. کروات قدیمی بی استفاده پدرتان را بردارید و از قسمت باریک بالای آن بر ور ی پایین کروات تا کنید و با چسب حرارتی بچسبانید. از قسمت زاویه دار پایین کروات برای در جاعینکی استفاده کنید و یک هدیه متفاوت برای روز پدر آماده کنید.

8.       دفعه دیگر که پدرتان خواست پیراهن مردانه قدیمی اش را بیرون بیندازد، شما از آن استفاده مفید کنید. ابتدا دکمه های پیراهن را ببندید و آن را کاملا اتو کنید. سپس، هر پیراهن را بصورتی که قسمت دکمه دار آن جلو بیفتد روی کوسن ها بکشید و پدرتان را با این هدیه به خنده بیندازید.

9.       جاشارژی متمایز. برای اینکه سیم  شارژرهای مختلف وسایل پدرتان در هم گیر نکند راه جدید پیدا کنید. یک جعبه کفش قدیمی را در خانه پیدا کنید. آن را تمیز کنید و با اندازه گیری، کاغزذ کادوی زیبایی رو و داخل آن بکشید. سپس از یک سمت جعبه کفش با اندازه گیری 4 عدد سوراج به قطر 2 سانتی متر ایجاد کنید. از یک الکتریکی یک عدد سه راهی بخرید و آن را در جعبه تعبیه کنید. حالا جاشارژی تمیز و مرتبی دارید.

روز پدر را به همه پدرهای قهرمان تبریک می گوییم.


۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مجله سارپیدا