خانه تان را بهاری کنید. فرقی نمی کند با گل های تازه باشد یا مصنوعی. این کارهای آسان و خانگی طراوت بهاری را به محل زندگی تان می آورد. این طراوت را به کسانی که دوست داریم هم هدیه کنیم و با دادن کادوهای بهاری، دوستانمان را شاد کنیم.

1.       این دسته گل های کوچک به راحتی ساخته می شوند و برای قرار دادن روی پاکت هدیه و یا کارت پستال شما مناسب هستند.

2.       شما می توانید هدیه ای بهاری به همسایه تان بدهید. با درست کردن گلوله های بذر گل و چیدن آنها در جعبه ای مانند جعبه شکلات، کادویی خاص به همسایه و دوستتون بدهید.

3.       قاب های گل زیبا. می توانید با استفاده از سایت های طراحی که طرح هایی از گل ها را به رایگان قرار داده اند، یک سری عکس و نقاشی گل را پرینت کنید و قاب کنید و به دوستتان هدیه بدهید و دست خالی به مهمانی عصرانه نروید.

4.       قابی از شکوفه های بهاری درست کنید. با داشتن یک قاب مخصوص گلدوزی و چسباندن گل و شکوفه های بهاری مصنوعی کسی باورش نمی شود که این حلقه گل مصنوعی باشد.

5.       با چسباندن این برچسب های الهام گرفته از طبیعت روی شیشه های شیر و یا مربای قدیمی تان و قرار دادن چند شاخه گل زیبا، هدیه ای زیبا بسازید و به دیدن مادرتان بروید.

6.       تزئینات گل برای هر سفره  و میز غذایی زیباست. با تزئین کردن دستمال سفرها با گل های تازه، چیدمانی خاص به غذایتان بدهید.

7.       با استفاده از یک تکنیک گل فشرده، احساس شادی را به صندلی حمام خود اضافه کنید.

8.       از این نمک حمام معطر برای ریلکس کردن استفاده کنید. با ترکیب کردن برگ گل رز با نمک حمام، احساس آرامش می کنید.

9.       گلدان خودتان را بسازید. تنها راه ساختن سبد گل، اسفنج و سبد نیست. شما می توانید با یک خلاقیت، از وسایل بلااستفاده خانه تان بهترین کاربری را بگیرید.  به راحتی با کنار هم قرار دادن 9 بطری شیر یک سایز در 3 ردیف 3تایی و بستن آنها با طناب کنفی، گلدانی بزرگ بسازید و در هر کدام نوعی گل بهاری و تازه قرار دهید. روی میز هال بگذارید و از زیبایی آن لذت ببرید.

10.   استفاده از سبدهای قدیمی. برای ساختن گلدانهای رنگی خاص.

11.   چه کسی مجبورمان کرده که حتما در گلدان گل بکاریم؟ با عمودی قرار دادن یک پالت چوبی و کاشت گل های حیاط در آن، زیبایی به خانه تان بدهید.

12.   نورهای الهام بخش. با قرار دادن لامپ های ال ای دی کوچک در وسط گل مصنوعی های سفید، محیطی رویایی برای خودتان و همسرتان بسازید و این بهترین کادو است.

13.   شیشه مربای نقاشی شده. شیشه مرباهاب قدیمی را دوباره رنگ کنید و گل های تازه باغچه را در آنها بگذارید.

14.   قاب گل. یک فریم قدیمی که شاید استفاده ای مانند صفحه کباب پز را داشته بردارید، تمیز کنید و با چسباندن چند شاخه گل و عکس کسی که به او کادو می دهید، کادویی خاص بسازید.

15.   گل های کاغذی را به نخی بکشید و شومینه خانه را در فصل بهار، تزئین کنید.

16.   گل های رنگارنگ. گل های مخروطی کاج را که در فصل پاییز جمع کرده اید در ظرف های مختلف رنگ فرو ببرید و بگذارید خشک شوند. با چیدن این کاج ها در ظرفی، گویی گل های داوودی در خانه دارید.

17.   کنسول قدیمی تان را دوباره نو کنید. با استفاده از کاغذ های مخصوص پتینه و بریدن گل های آن، گل ها را به قسمت های مختلف کنسول با چسب چوب بچسبانید و روی آن را روغن جلا و یا کیلر بزنید.به خودتان هدیه بدهید.

18.   گل های تازه باغچه را بچینید و دست گلی زیبا درست کنید. با ربان هایی که در خانه دارید آن را تزئین کنید و به دیدن دوست صمیمی تان بروید و با دادن این هدیه خوشحالش کنید.

19.   پارچه های گلدار بخرید و کوسن های خانه را با رنگ های بهاری تزئین کنید.

20.   با روش پتینه قاب آیفون تان را نو کنید.

21.   از گل های سنجاق سر های قدیمی استفاده کنید و نگذارید در کشو خاک بخورند. آنها را با آهنربا به در یخچال بچسبانید و یا به عنوان گیره عکس ها استفاده کنید.خانه را با این دکورهای کوچک شاد کنید.

22.   با مخلوط شکر غلیظ شده آبنبات هایی بسازید که در وسط آنها یک گل بهاری قرار گیرد. هدیه ای زیبا برای مادرتان.

23.   گل را در شیشه ای بگذارید و داستان های افسانه ای قدیمی را به خانه تان بیاورید.

24.   با استفاده از کاغذهای چسبی و گل های زیبای بهاری، پنجره ای از گل بسازید.

برای دیدن ویدئو های آموزشی، پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.