اینجا شما یاد می گیریدکه چگونه یک جعبه کادوی زیبا و ساده درست کنید.  این جعبه کادو برای هدیه دادن به دوست و یا هرکسی که دوستش دارید مناسب است، به خصوص کادو برای دخترهای عاشق شکلات عالی است.

شما به یک مقوا یا کاغذ کادو مربعی شکل نیاز دارید که آن را از دو ضلع یکبار تا کنید تا جای تا بماند. مراحل را به ترتیب زیر اجرا کنید.

1.       از هر گوشه کاغذ را به طرف وسط تا کنید.

2.       حالا دوطرف کاغذ را به طرف وسط تا بزنید تا به شکل زیر برسید.

3.       دو وجه دیگر کاغذ را به وسط تا بزیند تا جعبه کادو به این صورت برسد.

4.       در این مرحله تمام تا ها را باز کنید بصورتی که فقط جای آن مانده باشد.

5.       دو وجه مقابل هم را کاملا باز کنید، بدین شکل.

6.       از گوشه های همان وجه به آسانی تا بزنید.

7.       حالا اگر بخش بالایی مثلثی شکل را به سمت پایین تا کنید، یک وجه جعبه کادو آماده شده است. این کار را با دقت انجام دهید تا جعبه ای سالم و تمیز برای هدیه دادن آماده شود.

8.       حالا همین کار را با دیگر وجه ها انجام دهید و بدنه زیرین جعبه کادو آماده می شود. ( از این جعبه 4 عدد بسازید) برای درب جعبه نیز از همین روش استفاده کنید و دقت کنید که ابعاد آن کمی کوچکتر باشد ( در حدود1/2 اینچ از هر طرف) تا بتواند روی آن بنشیند.

9.       عرض و طول مورد نیاز برای قرارگیری چهار جعبه در یک کارتون را در نظر بگیرید و مقوای کارتون محکمی را ببرید و از 3 قسمت تا کنید تا 4 وجه داشته باشد.

10.   یک سمت کارتون را کاغذ کادوی دلخواهتان را بچسبانید و سمت دیگر را که داخل قرار می گیرد ابتدا در وسط ضلع مطابق عکس زیر ربانی بگذارید  روی آن کاغذی بچسبانید تا کاملا مرتب و تمیز باشد.

11.   حالا چهار جعبه کادوی کوچکی که ساخته اید را با چسب از یک وجه به کارتون به صورت پله ای مانند عکس بچسبانید. درب را که آماده کرده بودید را نیز به عنوان قطعه پنجم جعبه کادویی روی جعبه آخر قرار دهید تا کامل شود.

12.   اگر ربان های دوطرف را به هم ببندید، یک جعبه بزرگ کادو دارید که داخل آن 4 جعبه مخفی شده است. این جعبه کادو برای هدیه دادن چند مدل شکلات و آبنبات به خصوص برای کادو برای دخترخانم ها بسیار مناسب است.

منبع

اینستاگرام سارپیدا، شامل آموزش های حرفه ای کادوسازی همراه با فیلم